antradienis, spalio 21

Sergu.

Va taip. Ir bijau. Jeigu sapnas vis dėlto išsipildys, tai fūū. Nes sapnavau, kad nepavyko nuvažiuoti į Druskininkus. O šiaip tai.. Bijau ką nors sugalvot pasakyt, nes šnekėjimas reikalauja didelių pastangų. Gerai, kad dar įstengiu sėdėti, nes kartais pasitaiko, kad tam irgi reikia didelių sveikatos išteklių. Taip pat: skauda ausį, sloga žudo, temperatūra kyla. Net mieliau rašyčiau biologijos kontrolinį rytoj, nei tupėčiau namie. O tai reiškia, kad ir smegenys pavirto kažkokiais snargliais :D

Šiaip ar taip.

Giedrė šiandien papasakojo labai interesting dalyką! Buvo taip. Aš buvau savo budėjimo poste ir pro šalį kaip tik ėjo ji, G. Priėjo ir sako: „Labai gražiai aprašei koncertą.“ Aš aišku nė velnio nesupratau, apie ką ji kalba ir pan. Tada patikslino: apie Jurgio Aleknavičiaus koncertą. Hamz. Kadangi aš pamaniau, kad ji kalba apie kokį nors straipsnį, tai ir toliau gyniausi autorystės, net apkaltinau kažkokį invisible author mano slapyvardžio pasisavinimu. Bet. Giedrė nupasakojo to „straipsnio“ turinį ir pasirodo, kad tai - įrašas iš mano blogo!! Geras. Čia tikrai geras! Pasirodo, tas pianistas buvo užklydęs į mano blogą! Žodž, jis Giedrei nusiuntė tą typo aprašymą ir sakė, kad jam labai patiko, kad nesitikėjo, kad taip gali sureaguoti žmonės ir t.t. Tai man dabar taip faina.

Dar faina dėl to, kad Charlie iš dA yra nuostabus. Ir fotografas, ir atkomentuotojas.

Vienintelė iš lietuvių gramatikos testo gavau 10, muahahaa.

Bet šiaip tai vis tiek gaidys.

2 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

mano tai širdis snargliai. huh.

Indrė rašė...

tu privalai pasveikt, nuuu..;>>