pirmadienis, spalio 6

Haaadas!

Gavau iš lietuvių aštuonis, nes nežinojau, kas yra kupolė ir sekminės :D Lopė kažkokia. Bet Šukienė vis tiek tikra genė, nes.. nu nes.. ji liepė mums perskaityti Don Kichotą iki kitos savaitės!! O kai vasarai prašėm sąrašų, tai tik pasijuokė šukienišku juoku (labai baisiu) ir nedavė. Nu ir valio. Pasiėmiau kažkokį sutrumpintą variantą :D
Italė gavo mano atviruką ir kadangi aš ten išliejau savo meilę Italijai, ji parašė, kad gali atsiųsti man atviruką iš savo miesto!! Skubu rašyti jai savo adresą ir jau laukiu atviruko 8-)
Persivalgiau saldainių, tai dabar fū skonis burnoj, bet man vis tiek labai patinka šitas šablonas.

6 komentarai:

Aš. rašė...

TeksP Paulytei skaityt ;D. Teks ;D

Paulytė rašė...

nejuokinga :D

Aš. rašė...

Žinau ;D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

o tai tu neturi iš manęs atvirukų su Italijos vaizdais? :D

Tricksy rašė...

Pirmąkart girdžiu, kad šių metų programoj įtrauktas "Don Kichotas" ;D

Anonimiškas rašė...

nesistebėk, Juste, pas mus viskas kitaip :D
turiu, In, bet tai jie neužrašyti, o gauti iš italės tai išvis kaip anryl ;D