ketvirtadienis, spalio 30

Sutemo.

Vakar vakare su tėvais išsiruošėm į kelionę, net išsiploviau galvą. Keliavom į Klaipėdą, mat ten atidarė naują prekybos centrą „Banginis“. Baisiai ilgai iki jo važiavom ;x Todėl bekeliaujant ant rasotų langų paišiau PP, PS, Pėteris (grįžtant ir LA), o dar važiuojant pamačiau prekybos centrą „Piteris“ ir man net paširdžius pradėjo mausti. Jėga, viskas čia primena Laimą.

Banginyje nebuvo ko nors labai jėgiško, ten buvo tik daug gyvųjų kamščių, kurie susidarė ypač tada, kai trepenom į lauką žiūrėti fejerverkų, kurie buvo skirti ne Naujiesiems Metams. Bet vis tiek buvo baisiai faina, nes žmonės aplinkui arba sveikino vieni kitus su naujaisiais, arba dainavo ilgiausių metų ir gėrė šampaną.

Paklausiusi netikusio Pauliaus pokšto, užsimaniau Raffaello, kuris toj Maximoj buvo po 4 litus ir kurio jau nebebuvo, arba triufelių, arba to skanaus šokolado. Dar bandžiau išsiaiškinti, kaip visgi mes su Deivyda gimėm, nu nes jei nežinojot, tai mes dvyniai.

Ir įdomu, kodėl aš vėl skaitau Harį Poterį, kai turiu nuveikti daugybę kitų naudingų visuomenei darbų?? Na, tai bent jau atpalaiduoja.

11 komentarų:

Aš. rašė...

Abi vienu metu!

Paulytė rašė...

išdygom :D

∃x rašė...

geras:D
o tai tau dabar irgi patinka pėteris? man tai PP ir PS primintų tave, o ne mane.xD girdėjau kažką apie tą 'piterį'. kodėl vilniuj jo nėra?? visokių akropolių, banginių, eglučių, mandarinų yra, o piterio nėra:(

VVM rašė...

bet tai tau LA psichozė,tai turėtum jokių pėterių nerašinėt, turėtum rašinėti tik LOLA ANGST! arba FRAULEIN KURVA SLOBODA! arba AM I DEAD?? ale rimtai fainai atrodytų langas pilnas užrašų AM I DEAD? AM I DEAD?? AM I DEAD??? AM I DEAD???? AM I DEAD????? ar ne?:D

Inga rašė...

man labai gražus tavo blogas ;]

Mo rašė...

Tie visi pieštukai mane biškį į depresiją varo :o Na, žinai, mokykla, kelmai klasiokai, RUSŲ KALBA ;(
Neskaitant viso šito, gražus šablonas..

∃x rašė...

pratęsiant temą apie lola angst psichozę, sakyčiau, labai puikiai atrodytų daugybė užrašų 'you have no permission to live'. kur tik įmanoma

Paulytė rašė...

tai tiktų ir am i dead ir you have no permission to live. nu tai aš gal kur nors parašinėsiu ;D vilniuj irgi banginis yra? nežinojau :D gal kada nors atsiras ir piteris (: nenusimink :D

VVM rašė...

kam tas piteris įdomus, vis ne pėteris gi:( xD

∃x rašė...

nu čia kas kaip interpretuos..

Anonimiškas rašė...

Aciu uz idomia informacija