antradienis, spalio 7

Hadai, padėk ;x

Pastarosiomis dienomis mūsų namuose truputį nefaina gyventi. Visi tokie paniurę, nervingi ir šaukia. Pvz. šiandien. Mokausi aš sau chemiją, bandau suprasti uždavinį, kurio sprendimas man reikalingas rytojaus kontroliniui, o apačioj visokie šauksmai, bliovesiai ir t.t. Nei susikaupsi, nei ką ;x Ir nežinau, ar gerai darau, kai bandau apsimesti, kad nieko negirdėjau ir kad nieko ten nebuvo, atėjusi pliurpdama nereikšmingus dalykus. Nors oras tiesiog raibuliuoja nuo kažkokių neigiamų emocijų. Nu fu. Dėl to labai laukiu savaitgalio. Tikiuosi, bus iškyla.
O šiandien kalbėjau su Indre :) Apie 25 min. xD Smagiai :) Pasidalinom visokiais džiaugsmais ir vargais. Mano šiandieninis džiaugsmas buvo tas, kad šnektelėjau su Vyrgiu! Gaš, kaip gera, nes nuo rugsėjo pradžios taip ir nebuvo progos su juo pasišnekėti, kadangi tik į anglų kartu teeinam. Jis man priminė, kad Brigitai, jam ir man praktiškai tuo pačiu metu sueis aštuoniolika ;D Jea. Kalbėti su Vyrgiu yra jea.
Don Kichotą nagrinėjam ketvirtadienį, perskaičiau 19 puslapių.

3 komentarai:

Aš. rašė...

MAn nelenda muškietininkai ;/
Ea, niekis, ta neigiama atmosfera praeis(;

Paulytė rašė...

kažkada taip, bet vis tiek nefaina.

Aš. rašė...

Hug.