penktadienis, spalio 17

Hallo, liebe Freunde!

Heute will ich deutsch sprechen, aber.. ich weiss nicht, was kann ich sagen :D Nein. Ich weiss, was, aber ich weiss nicht, WIE. Das ist ein Problem. Na gut.

Heute habe ich mit Deivyda deutsch gesprochen. Es war sehr interessant :) Im Allgemeinen, heute war gut Tag ;D Ich hatte nur zwei Stunden! Informatik und Musik ;D Žodž, per muziką iš trisdešimties vaikų grupės sėdėjo tik gal kokie dešimt :D Mes su Agne buvom pagerbtos tarp vyrų :D Tram pam pam ;D Kadangi juokingai dainuojantis Valdas (Agnė dėl to net apsiverkė iki ašarų) nenorėjo dainuoti prieš visus, dainavom mes su Agne ;D Iš pradžių tik Laisvę (žiauriai priminė karaokės vakarą :D), bet mokytoja sako, gal dar ką nors norim padainuot ;D Tai padainavom, dviem balsais ir buvo labai gražu ir gavom dešimtukųų ;D  Ir dar vyrija mums paplojo :D Po kažkiek pamokų nuėjau pas mokytoją, kuri man surašė Pelikano akordus ir dabar aš mėgstu jį groti :D Dar su ja papliurpėm apie Turkiją ir visokius kitus dalykus, buvo labai faaaaina :) Gvidutis - draugas. 

8 komentarai:

VVM rašė...

pff keli sakinukai, as kai parasysiu koki ese, tai vartysit visi zodynus neatsikvepdami! ir dar manau, kad vokieciai nenaudoja tiek daug skyrybos zenklu, bet tai sakau vien is lempos, visiskai nesu tuom isitikinusi:D ka dar cia pastumt.. ai atsiprasau,a s nemoku nieko grazaus pasakyt. gvidutis - draugas. dabar 21:42, o as sakau "gute Nacht"

Paulytė rašė...

gute gute :D o aš mėgsta skyrybos ženklus :D

žn, kad mažai. sakau, pasitaisysiu.

Aš. rašė...

Paulina ist gut ;D. Sie hat nicht vergessen unsere dialog ;D

VVM rašė...

sakinio su perfekt tvarka:
V., hat/ist, a.s.d, infinitiv!:D atsiprasau,kad kabinejuosi,taigi -

sie hat unsere_ Dialog nicht vergessen

VVM rašė...

atsiprašau:D

Paulytė rašė...

neatsiprašinėk, mildute ;D

Aš. rašė...

Ja ja ;D. roblema su laikais. Juk, tik septinti metai man;D

Paulytė rašė...

net septinti.. ;D