pirmadienis, spalio 13

La vie en rose (:

Kaip gerai, KAIP GERAI, kad mano mokslo metų penktadienis buvo toks netradicinis! Kaip gerai, kad jis galėjo toks būti :) Iš pradžių.

Jau trečiadienį, sužinojusi, kad tikrai nebus anglų ir biologijos, pradėjau puoselėti mintis, kad galėčiau nuvykti į Šakius. Bijojau klausti tėvų, bet reikėjo. Pirmiausia klausiau mamos, kadangi paprastai ji daugiau leidžia. Šįkart suklydau. Ji net beveik supyko, pasakė, kad tarčiausi su tečiu ir kad ji manęs nenori leisti. Su tečiu tai jau tikrai bijojau kalbėti, nes jis buvo piktas paskutinėmis dienomis ir visai netroškau būti apšaukta dėl nieko. Bet ir vėl suklydau! Paprašiau, o jis beveik iškart mane leido! 8-D Diev, tada man buvo toooookia euforija.. ;D Tikrai tikrai. Iškart pranešiau Mildutei, pas kurią turėjau nakvoti. Tik Mildutei, daugiau niekam :)

Ketvirtadienį išvažiavau. Tiesa, jau buvau supanikavusi, kad nenuvažiuosiu, nes autobusas iš Kretingos į Klaipėdą važiavo beviltiškai lėtai. Visgi. Labai gerai, kad spėjau. Ketvirtą valandą saugiau sėdėjau šiltame autobuse, kurio vidus buvo žalias, ir susirašinėjau su Deivyda ;D

19.38 val. susitikau su Mildute! Išlipusi Šakiuose pasijutau kaip namie :) Ir pasiekiau tokią sielos ramybę ;D Nu gal nelabai, nes visgi jaudinausi prieš laukiančią rytdieną, bet vis tiek. Buvo ramu, kad patekau ten, kur visus pažįstu, ten, kur mane pažįsta, ten, kur visada esu laukiama :) Net aplankėm Maksimą, kur man reikėjo įsigyti dantų šepetuką, kad nebūčiau sutrė ;D

Išaušo penktadienis. Biologiškai išsilavinusi Mildutės mamytė suriko: „Viskas kiaušialąstėms!“ ir netrukus mes išsiritom iš lovos ;D Aš tikrai siaubingai jaudinausi ;D Nesuprantu, kodėl. Užtat ryte keliauti į mokyklą gerai numintais šaligatviais buvo faina. Pirmiausia susitikom Gedutį, Vytą ir Donciuka ;DD Jie visi į mane keistai pažvelgė, bet pasisveikino ;D Prieš informatiką susitikau Ingą, kuri sureagavo neįdomiai, Gintarę, kurios reakcija trečioje vietoje, Giedrę, kuri stebėjosi net keletą kartų, Jolitą, kurios švarko sagos buvo gražios, bet su kuria niekas nebendravo ir tikriausiai viskas :D Išėjau laukti Ingridos. Buvo tikrai gera ją pamatyti :) Juk tokios draugės! ;D

Antra pamoka buvo lietuvių, pas auklėtoją :) Ji taip pat nustebo mane pamačiusi ;D Bet pasišnekėjom, o kol vaikai darė teksto suvokimo testus, aš skaičiau mažąją knygelę apie tą fjdngv Don Kichotą. Po pamokos auklėtoja palinkėjo mums geros dienos (:

Trečia pamoka buvo langas ;D Tada atvažiavo Indrė ir prasidėjo linksmybės ;D Tiesa, prieš tą pamoką-langą susitikom ir Lukutį, kuris buvo dar gražesnis nei paprastai ;D Ir jo reakcija yra pirmoj vietoj, nes vaikinas net plasnoti pradėjo mane pamatęs ;D Taip pat susipažinau su jo klasioku, kuris vadinasi Audrius ;D Linksminomės.

Kadangi vėliau Mildutei buvo muzika, tai nuėjom į baraką. O ten buvo pamoka Pauliui ;D Kuris pamatęs mane visai nenustebo, Martyno dėka :s Kol stovėjau šnekėdama kažką beprasmiško su Paulium ir Antanu (nu su juo gal nešnekėjau, nepamenu :D), atėjusi auklėtoja pasakė kažką panašaus į 'jau Paulina neatsigina berniukų' xDDD Jo jo. Kai tik Paulius atliko kažkokius reikalus, atėjo pasiimti manęs ir mes ėjom į parką ;D Susitikom daug jo klasiokių.

Dar tą dieną buvau su Ingrida pirkti kažkokiam jos draugui kvepalų, tad aš buvau išsikvėpinusi vyriškais kvepalais :D Ir buvau muzikinėj 8-D Buvo labai smagu įžengti į tuos namus :) Šnekėjomės su Sutkum, kuris net klausė manęs: „Tai kaip meilės reikalai?“ xDDD Atsakiusi, kad gerai, išgirdau tolimesnių išvedžiojimų: „Tai prilaikai kokį? Porinėm dienom vienas, o neporinėm - kitas, ane?“ Iš juoko sugebėjau išlementi tik „Ne“ :D Sutkelis nusistebėjo: „Tai tris turi? Dar sekmadieniais vienas?“ Kai patikinau jį, kad man užtenka ir vieno, šią temą baigėm ;D O vakare laukė kelionė į kultūros sostinę Slavikus! ;D

Vakaras buvo puikus. Sėdėjom sau aš, Mildutė, Indrė, Paulius ir Tautvydas priešais teliką, žiūrėjom 'Ratus' (nu mes su Indre nelabai žiūrėjom :D) ir šiaip pokštavom :D Tokių susibūrimų metu jaučiuosi kaip šeimoj :) To vakaro įsimintini įvykiai:

1. Indrė į mano pastabą ŽŽR atsakė ne M, kaip jau tapo įprasta, o TUOJ!

2. Paulius apgynė mane nuo kieto Indrės kumščio 8-D

Kitą dieną.. Kitą dieną buvo šeštadienis ;DDD Toks vienas geriausių pasaulyje :) Tik gaila, kad Mildutė taip anksti ištranzavo su sunkvežimuku ir mes net nespėjom dorai atsisveikinti. Šiaip ar taip. Susitikom su Gedučiu, kurio žvilgsnis kartais būdavo kreivas bei patyrinėjom Slavikų žemėlapį ;D IR ŠIAIP.

Dar daug dienų po to skraidysiu, nes.. nes kitaip nesigauna ;D

Ir visgi aš noriu turėti savo šeimą, kurioje visi šypsosi ir niekas nesipyksta.

14 komentarų:

Renata rašė...

Koks nuostabus savaitgalis! Bet Sutkelis vistiek kiečiausias:DDD

Anonimiškas rašė...

Aha, jis tai pavarė ;DDD

Inga rašė...

kokia tu laiminga.. aš net nesitikėjau, kad mes tiek laimės tau galim suteikti... :]

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš neskaičiau, bet istoriją su Sutkum žinau.:D

Inga rašė...

o kas jos nežino :D

VVM rašė...

fui kiek tu čia primelvai... "ŽIŪRĖJOM RATUS!" nu kas čia per??? jūs savo šlykštžurnalius skaitėt ir visai nežiūrėjot to nuostabaus fylmo. ir dar gerai kad neatsisveikinom nes aš nemėgstu atsisveikinimų:DD

Aš. rašė...

;DD.
Na, kaip sakei iš to įrašo biškį prilūžau ir šiaip linksma pasidarė ;D
ATvažiok pas mane ;D

Paulytė rašė...

Joo, Sutkeliui nėra lygių :D
Inga, neprisiimk čia visų nuopelnų sau! ;DD
Mildute, taigi aš parašiau skliausteliuose, kad aš ir Indrė nelabai žiūrėjom! Neiškraipyk faktų!
Deivyda, atvažiuosiu :D Kada nors ;D

VVM rašė...

NELABAI NEREIŠKIA VISAI NEŽIŪRĖJOT. O JŪS VISAI NEŽIŪRĖJOT.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Taip, tiksliai, žiūrėjom aš ir Dutė, o ne jūs!]oD

Inga rašė...

aš sau visų nuopelnų ir nepriimu, juk ir rašiau MES...

Paulytė rašė...

Milda! Mes juk pabaigą matėm! Bent jau aš, Indrė buvo pernelyg užsiėmusi šampanu :D

VVM rašė...

šampanas buvo neskanus

Paulytė rašė...

kadangi paragavau jo net vieną lašą, skonio nekomentuosiu.