penktadienis, vasario 13

Chū.

Kai pagalvoju apie visą savaitę, tai nelabai prisimenu, kad būčiau daug laiko leidusi su merginom xD Todėl, kad taip ir nebuvo :D Įdomu. Nuo pat pirmadienio.. o gal antradienio? nu nesvarbu. Nuo savaitės pradžios bendravau su bx :D Ypač su Šariu :D Už visą gyvenimą atsišnekėjom :D Mat dėl to konkurso abu po mokyklą lakstėm. O su žmogumi xxx prastūmėm renginį :D Aišku, nemačiau, kaip mano draugas Šaris mojavo vėliava, bet ai :D Užtat apturėjau pokalbį apie aukščio (ne)baimę, šokinėjimą nuo tvarto, mano papildomą chordą, kraują, lotyniškus keiksmažodžius ir šiaip apie beleką, kaip visada :D Kažkaip labai greit praėjo pamoka.

Pas anglų mokytoją žiūrėjom šimtadienį (žiūriu jį antrą dieną iš eilės :D). Mat reikėjo laukti, kol mokytoja atšvies knygutę vaidinimui :D Durniausi vardai yra Hero (čia merginos vardas :D) ir Benedick (be jokių t :D). Sakė Benedikas, kad jį dabar visi vadins dik.. ;/ ;DDDDD

Brigitai aš labai patinku, jėėėėėj!!!!!!! :)

Pas Levitą vaidinom kai kuriuos aktus :DDD T.y. veiksmus, scenas. Tuos, kuriuos Briga turėjo. Aš buvau Leonato, Claudio ir Leonato, jė :D

Komentarų nėra: