penktadienis, vasario 27

Sapusapusa

Pas mane nakvojo Greta. Jai labai patiko mano kambarys, o labiausiai tai, kad jame nėra televizoriaus. Man irgi tai patinka. Mokėmės, mokėmės, mokėmės ir miegot nuėjom apie antrą, o dar kol užmigom, tai net ir nežinau, kiek valandų atėjo. Faktas tas, kad miegojau gerai. Nepaisant to, kad mane ištiko dvigubasis medžio sindromas. To pasekoje aš pridaužiau Gretą. Nu sori :D Pasirodo, su žmogumi xxx mes bandom geriau pažįsti vienas kitą :DDD Nu ir ok. Dar žmogus xxx norėjo numauti mano nekaltybės diržą, kurį nešioju ant piršto. Nei gėdos, nei sarmatos. Per repeticiją šįkart buvau Leonato. Vis bandžiau įsivaizduoti, kur man reikės groti, bet niekaip nepavyko. O jau prisilūžom tai ne tas žodis :D Reikėtų filmuoti tas mūsų repeticijas, o paskui susukti filmuką. Bet kad kameros neturiu. Tai grįžusi namo nuo kojų iki galvos apsirengiau rožinės spalvos drabužiais. Reikia padaryti vieną slaptą darbą, o rytoj darysiu baltą mišrainę. Man labai patinka rašyti viską į vieną pastraipą.

2 komentarai:

Linagilė rašė...

O siaube, kas per slapti darbai? :D

Paulytė rašė...

negaliu sakyt, nes slapta :D