trečiadienis, vasario 25

Vis dar mokykloj

Ką tik atsiskaičiau informatiką ir gavau šimtaprocentinį dešimtuką. Mokytojas taip pasakė, aš čia visai nesigiriu. Tai dabar imsiuosi lankstinuko gamybos. Per politologiją klasėj vėl sėdėjo kokie 10 mokinių iš 25. Nu nes niekam ta politologija neįdomi ir niekas nenori į ją eiti, tai prisigalvoja visokių veiklų, kad galėtų išsiprašyt. Sėdėjau visai ne vyriškoj kompanijoj. Dar gavau du pliusus. Rytoj per istoriją paskaitysiu įvykių ir gal jau gausiu dešimtuką. Nu arba negausiu. Buvo labai smagu valgyti sriubą chemijos kabinete, ir net per kontrolinį vos nugalėjau pagundą išsitraukti iš kuprinės sumuštinius, kuriuos buvau atsinešusi pietums. Ir, beje, kontrolinis buvo visai nesunkus, viską parašiau, nesvarbu, kad pusė bus neteisingai. Visai norėčiau gauti tokį slaptą daikčiuką kaip Mildutė. Nu bijočiau, tikrai, nes per filmus tai rodo, kad reikia bijot, bet visai norėčiau. Sori. Ir aš kieta, nes naudojuosi torrentu. Žemaitijoj, matyt, neįprastas reiškinys.

6 komentarai:

Tricksy rašė...

Tai tipo kiti nesinaudoja torrentu? ;DD

VVM rašė...

niekam nesakyk apie slaptą daikčiuką!!!

Anonimiškas rašė...

nežinau, juste, gal čia tik vyrams skirta programa.. :D
mildute, ok.

Aš. rašė...

Mno sesius mokslo guzas. ;DD.

Mo rašė...

Aš labai ne į temą, bet nežinau kaip kitaip su tavimi susisiekti :D
Tai vat. Ar dar galiu turėti vilties, kad sulauksiu tavo laiško? :s

Paulytė rašė...

dei, aha, didelis ir rožinis :DDDD
Monik, sulauksi, tik man kažkas pasidarė ir aš nebesugebu rašyti laiškų :((( :D tavasis jau seniai pradėtas. ant stalo guli balažin kiek mėnesių :D gėda pelėda.