trečiadienis, vasario 18

Twilighto forumui :)

Kažkaip man pasitaiko karts nuo karto pakliūti į tokius forumus, be kurių po kurio laiko nebegaliu apsieiti. Dabar tokiu tapo Twilightynas, kaip aš jį vadinu :D Mano pats mylimiausias forumas, tapęs man tam tikrais virtualiais namais. Ar gyvenamuoju plotu, kaip pasakytų ta močiutė.

Kai užsiregistravau ten (2008-12-09), diskusijose dalyvavo vos keli žmonės. Tačiau tačiau. Forumas net akyse plėtėsi ;D Kasdien ateidavo vis naujų žmonių, daugiau ir daugiau. Džiaugiausi už pačią administratorę (nes tada ji buvo tik viena :D). Kažkaip greitai pritapau prie tokių pačių pablūdėlių ;D Susiradau net tokių širdžiai mielų žmonių, su kuriais bendrauju ir už forumo ribų. Tai Yurga, Crystal, Sepulture. O tos, kurias sutinku tik nuėjusi į tą pasaulį, taip pat puikios :D clueless, ArBaTa, kuku., gretoska (gaila, kad nebesilanko ;x), delicious!, Eman.. Aš atsiprašau, jei ko nors nepaminėjau ;> Smagu, kad net seserį į tą forumą pritraukiau :D

Ir tas forumas mano namai jau daugiau kaip du mėnesius. Tai kas tokiais atvejais gali sakyti, kad forumai blogai ir baisu?

5 komentarai:

VVM rašė...

aš galiu. netgi ir dabar galiu: FORUMAI BLOGAI IR BAISU

:D

Paulytė rašė...

šlykštus komentaras :DDD

Aš. rašė...

;DD. Mane paminėjo x)

Anonimiškas rašė...

Forumai gerai tol, kol netampi priklausoma :D

Paulytė rašė...

sori, kad aš priklausoma :D