ketvirtadienis, vasario 5

Vakar tingėjau čia rašyt. O valgykloj buvo koooperių. Šiandien aš prisiubagavau nosinių, supratau tą prakeiktą sukinį ir viena radau kelią pas Levitą į namus. Šaris vakar buvo apsipirkt, aš irgi noriu :((( Per chemiją gaminom muilą ir aš gaidiškai parašiau kontrolinį. Apie dešimtuką pusmety tikriausiai nebėra ko svajot.

Šiandien grojau visą valandą, nedariau namų darbų ir gerai dėl to jaučiuosi.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sergi mano liga. Nedarau namų darbų, groju ir gerai jaučiuosi. Spaudžiu leteną.

Ineta Leonavičiūtė rašė...

sakyčiau, kad nd nedarymas ketvirtadienį ir šeštadienį gerokai skiriasi. man apskritai nesuvokiama kaip galima juos daryti šeštadienį

Paulytė rašė...

šeštadienį tikrai neįmanoma jų daryti :D

∃x rašė...

aš vieną kartą gyvenime nd dariau šeštadienį, tai buvo 2008 metų rugsėjo 6 dieną:D

Anonimiškas rašė...

:DDD kaip tu taip atsimeni?