pirmadienis, vasario 9

Panirusi į BD.

Dievaži, dar niekada nebuvo taip sunku sugalvot, ką rašyti čia. Kažką parašyti norisi, bet kažkaip.. nežinau, nesirašo. ;o Siaubas. Krizė? Krizė? Minčių krizė? Neee.

Šiandien turėjau progos pasiklausyti puikios anglų kalbos. Ta prasme, kalbos, nu tokios ilgos. Oo jo. Likau sužavėta visaip kaip, kaip ir tikriausiai visi, kurie klausėsi :) Gerą variantą girdėjau per pamoką. Po pamokų - su visokiom intonacijom ir kalbėjimu beveik tik man, muahahaa :DD Aš nekalta, kad kiti nesiklausė. O kadangi man patinka klausantis žmogaus žiūrėti į jo akis, tai nu sori :D

Pasirodo, turėsiu dalyvauti anglų olimpiadoj, kuri bus ketvirtadienį. Nuo pat ryto, omg :D Bet.. Nu gal nereiks eit į visokias lietuvių ir istorijas.. ;DD ? Houp sou. Apsimesiu kieta, nes iš klasės dalyvauja tikrai kūl bičai, o aš tokia truputį ne į temą.. ;D Nieeko. Ai ken diū it.

Rytoj lietuvių olimpiada, kurioj dalyvauja visi be išimties. Kristė jau susirgo, tai mažiau konkurentų :DDD Žiūrėsim, kas dar atkris :D Džast kidin. Laukiu. Man patinka lietuvių kalbos olimpiados :) Oou jė.

Anglų vaidinime 'Much Ado About Nothing' būsiu musician 8-) Pradedu mokintis menuetus ir valsus ;D

5 komentarai:

∃x rašė...

o kas būna per lietuvių olimpiadą?

Paulytė rašė...

gramatikos užduotys :DDD nežinau, man patinka tai.

VVM rašė...

kaip baisu yra houp sou džast kidin ir ai ken diū it
ir aš žinau, kodėl tau nesirašo:P

Paulytė rašė...

kodėl baisu ir ką tu apie mane žinai? :o

VVM rašė...

man tiesiog nepatinka tie dalykai

o ką žinau, tai negaliu sakyt garsiai xD