pirmadienis, vasario 2

Vis dar neturiu kelnių

Giriuosi. Iš interpretacijos gavau 10/10/10!! Taip, aš nesveika. Ir taip, aš savimi didžiuojuosi. Tikrai nesitikėjau, kad tiek gausiu. Kažkaip sunkiau sekėsi rašyt negu iš Donelaičio, kad ir kaip bebūtų keista.. Gal dėl to, kad beveik visą Maironį buvau pratupėjus Slovakijoj ;D Dabar aišku: svarbiausia svaigti :D

O visi tik ir kalba, koks puikus buvo šimtadienis (: Šukienė išvis visą pamoką prašnekėjo apie tai ;D Ir mes visų klausėm, kaip patiko ir t.t. Nu tikrai labai jėga. Pasirodo, yra filmuota medžiaga, kurią aš pasistengsiu susiveikti ;D Sakė, kad ten truputį dreba vaizdas (maždaug taip, kaip filmuojant Indrei), bet vis tiek bus galima žiūrėt :D Ir ne vieną kartą, kaip Vika :D

Kaip manot, ar išsikraustymas į Kretingą man išėjo į naudą? Šiandien su Juste palietėm šią temą ir kažkaip pagalvojau, kad visai taip. Aišku, Suvalkijoj liko patys geriausi, Paulius, muzikinė, gražus vaizdas pro kambario langą ir šiaip gimtos žemės. Bet čia.. Dabar jau visiškai neįsivaizduoju savo gyvenimo be dabartinių klasiokų ir ne klasiokų :) Apskritai. Kad ir kokie keisti jie žmonės kartais būtų, ta atmosfera yra gera :D Pasiūliau šiandien Virgiui kartu daryti gimtadienį, tai sutiko :D Beliko gauti Brigitos sutikimą :) Manau, išdegs.

Komentarų nėra: