pirmadienis, vasario 23

Karalienė.

Vakar vakare su mama žiūrėjom filmą „Karalienė“. Nors ir Urvinė boba, su kuria bendravau visą dieną, jo nežinojo, aš buvau daug girdėjusi apie šį filmą ir tikrai labai norėjau pažiūrėti. Ką aš galiu pasakyti.. Sukrėtė. Įvykiai kaip įvykiai, princesės Dianos žūtis tikrai tragiškas įvykis, bet sukrėtė mane visai ne tai. Štai kas: žmonių šaltumas, abejingumas ir kažkokie tai kvaili principai, per kuriuos negali peržengti. Labiausiai įsiminė scena, kurioje karalienė parodoma kaip kažkokia.. Nežinau, visi jie ten tokie ŽIAURIAI nežmogiški. Ji labiau gailėjo nušauto elnio negu žuvusios princesės.. Kažkaip man buvo labai baisi šita vieta. Ir su savo hercogu į Londoną ji grįžo daugiau dėl žmonių akių, o ne iš gailesčio ir tikrojo sielvarto. Fu.

Po šito filmo galvojau, ar tikrai ji tokia buvo/yra. Jei taip, tai įdomu, kaip ji reagavo į šį filmą.. Bet kažkodėl visgi nesinori tikėti, kad ji taip (ne)reagavo į Dianos žūtį. Nors ką gali žinoti. Kaip per patį filmą pasakė: pirma pareiga, paskui jausmai.

3 komentarai:

Mo rašė...

Aš irgi žiūrėjau tą filmą ir mane kaip tik pykdė tų žmonių, reikalaujančių karalienės pasirodyti, elgesys.
Ji karalienė, ją taip mokė elgtis (nerodyti jausmų, išlikti tvirta, napalaužiama), ji tokia jauna gavo karūną..
O bac, atėjo Diana, sužavėjo žmones..
Žinoma, labai baisu, kad ji žuvo, bet ta karalienė manė, kad elgiasi teisingai, o vat žmonės užsimanė, kad jiems BŪTINAI reikia ją pamatyti, nes ten jiems kažkas susišvietė.
Nūūū nežinau.

Mo rašė...

Irrr be to grįžo dėl to, kad ŽMONĖS taip norėjo, ji perlipo per save.
Manyčiau tai ir šiaip gana sunku.

Paulytė rašė...

Man šiaip irgi patiko tai, kad ji peržengė per save. Nors ji ir buvo tikrai žiauriai parodyta, bet tas jos vyras.. Kelmas kažkoks, tikrai. Karalienė prieš jį nublanksa :D