antradienis, vasario 10

Problemuke.

Kaip manot, as buciau pakankamai pajegi mokytis Italijoj ar Norvegijoj? Paaiskinsiu. Siandien Sukiene parode toki idomu dalyka, kuris mane tikrai labai nuosirdziai sudomino. Tame lape rasoma, kad vienuoliktokai, kurie moka angliskai ir pusmecio pazymiu vidurkis yra ne mazesnis kaip 9, gali siusti paraiskas i Vilniu ir laimeti nemokamas studijas Italijos arba 90% finansuojamas studijas Norvegijos koledzuose. Viskas butu idealu, bet yra mazyte beda. Reikia parasyti rasini (tikriausiai apie 600 zodziu, maziausiai) tema „Koki save matau 2019 metais?“ ir issiusti ji iki vasario 16 d. Reiskia, rasiniui turiu DAUGIAUSIAI pusantros dienos. Ideja jau turiu, bet kaip man ji parasyt? :(((

6 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Atsisėdi, pasiimi pieštuką ir rašai, ir parašai, ir laimi, ir išvažiuoji, ir palieki mane vieną tėvynėje.:(

Tricksy rašė...

Mums lygiai apie tą patį pasakojo. Ką aš žinau, tokiam rašiniui gan mažoka laiko. Ir šiaip durna tema, tai net nebandysiu.

Paulytė rašė...

man atrodo, kad as taip ir liksiu su savo grazia ideja apie lastele, ir nieko neparasysiu :D nors laabai traukia. bet kazkaip nesidelioja mintys. tai neliudek, Pauliuk :D*
Juste, bandyk. mokytoja sake, kad reikia butinai bandyt :D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

žinai, kaip sakoma - už tai, kad pabandysi, per galvą juk niekas neduos : D sėkmytės

Nusileisk ant žemės! rašė...

Neduos, bet bandymai atima brangų laiką.:DD

Paulytė rašė...

ačiū, In :)
bet, Pauliau, kartais gerai išnaudoti laiką tinkamai ir geriems tikslams :D be to, dabar jau viskas praktiškai padaryta, kai rašinys baigtas :)