ketvirtadienis, birželio 19

Lietuvių kalba (žodžiu).

(šis įrašas taip pat rašytas dieną, grįžus iš egzamino, 18d.)
Nu ką. Pagaliau praėjo visos baisybės. Lietuvių kalbėjimas buvo didžiausias baubas, didesnis ir už matkę. Todėl.. :D
Bijojau jau nuo antradienio. Bet nelabai, tik truputį. Ryte atsikėlusi irgi kažkaip įtartinai nesijaudinau. Bet. Kai Levita parašė potemes (9.30val.), puoliau į paniką. Jos tikrai buvo ne pačios lengviausios. Išsirinkau dvi, pagal kurias lyg ir turėčiau ką pasakyti. Bet kai bandžiau ruoštis, supratau, kad tema „Nėra universalesnės kalbos kaip menas“ nieko doro nepasakysiu. Tiesiog neatėjo jokių minčių. Todėl nusiraminau ir ruošiausi tema „Ką manote apie popamokinę meninę veiklą mūsų mokykloje?“. Ši, nors ir ne tokia įdomi, pasirodė daug lengvesnė :) Apdergiau visą mokyklos veiklą, kuri yra tokia lieva. Taigi namie pasiruošiau beveik visą kalbą ir prie autobuso ėjau jau beveik rami :) Autobuse taip pat nebijojau.
Atvykusi į mokyklą nuėjau pas mamą. Pasiėmiau pinigų ir nužygiavau pirkti Šukienei gėlės :D Pardavėja palinkėjo man sėkmės 8-] Ir štai eidama namo sutikau mergaitę iš a klasės, ji vedžiojo šunį ir kalbėjo antradienį. Aš jos net vardo nežinau, bet tikriausiai ji Eglė xD Tačiau šauniai paplepėjom, sakė nebijoti ir palinkėjo sėkmės :) Vėl grįžau į mokyklą.
Pamerkiau gėlę ir, vietoj to, kad ruoščiausi, užlipau į viršų ieškoti savų. Radau jų visą tuntą. Na, ten sėdėjo Greta Garškaitė, Virgis, Marius ir Tomas. Ot koks tuntas ;D Jie mane maloniai priėmė, Marius užleido savo sėdėjimo vietą :) Papliurpėm, taigi aš ir vėl nieko nebijojau :D
Įėjau ruoštis. Taip pat nebijojau, nors jaudulys tikriausiai jau kilo. Tačiau kai įėjau į kabinetą, kur reikėjo atsakinėti.. Agž :D Išsigandau. Padaviau Šukei gėlę ir pradėjau kalbėti. Pastebėjau, kad ji neapvertė smėlio laikroduko, taigi aš taip ir nesužinojau, kiek laiko šnekėjau. Pačioj pradžioj vartojau daug aa..mm.., kas yra labai negerai. Bet ką aš galiu padaryt, pamiršau ir dar burna išdžiūvo :D Todėl man teko išgerti vandens. Po to sekėsi kiek geriau, nes susigriebiau :) Pakalbėjau visai gal normaliai. GAL :D Po to manęs daug klausinėjo ;> Gal ir gerai, nes į klausimus atsakinėjau gerai ir gan protingai, viską, rodos, sukirčiavau teisingai :D
Išėjau labai palengvėjusi.. ;> Kaip ir visi, šiek tiek įraudusi xD Bet mieliausias dalykas buvo tas, kad visi vieni kitų laukė, nors kiti buvo pakalbėję išvis 10 val. xD Žodžiu, klasiokus savo aš dievinu :)
Taip tat praėjo mano paskutinysis egzaminas šiemet. Dabar (ne)lauksime tik dvyliktos klasės ;> Ir taip jau yra, kad dabar aš gyvenu atapūtus, kaip sako Svajūnė ;D

3 komentarai:

VVM rašė...

lietuvių kalbėjimas man buvo vienas iš baisiausių dalykų gyvenime, net dabar rašant rankos dreba

VVM rašė...

nu gerai,nedreba, bet vistiek

Paulytė rašė...

Gali įsivaizduoti, kad dreba :D