ketvirtadienis, birželio 5

Rumšiškės.

Vakar išaušo trečiadienis, kurio aš labai laukiau :) Iš pradžių jo bijojau, bet vakar jau nebe. Nu ir gerai :D Bet apie viską, kaip visada, nuo pradžiumos.. xD
Atsikėliau 8.00val. BET. Buvau labai užsimiegojusi ir neišsimiegojusi.. :/ Naa, nieko nenorėjau valgyt ir dar palikau namie guminukus skanius, kuriuos suėdė Doncė :/ Bet lauke bent jau buvo šilta ir bent dėl to, nereikėjo perkreipti snukio. Be to, iš pat ryto man parašė Mildutė (arba aš jai parašiau, neatsimenu) ir tai buvo gerai :) Ką gi.
Prieš 9val., kadangi išvažiavom mes apie tokiu metu, mama nuvežė mane prie mokyklos, kur jau stoviniavo dvi vaikų grupelės. Vienoj grupelėj mačiau savo choristus, iš kurių tik priėjusi arčiau atpažinau Andrių xDD Kadangi jis apsikirpo taip keistai.. :) Juokingai dabar atrodo xD Nu bet ne esmė. Netrukus atvažiavo autikas ir mes į jį sulipom. Sėdėjom šūstroj vietoj - prie staliuko. Ten sumąstė atsisėsti Ieva ir Kristė, bet kadangi aš prie jų prisiplakiau.. xD Sėdėjau priešais jas, kai šalia manęs klestelėjo Andrius ir pasakė: „Sakiau, kad kartu sėdėsim“. Nu tai ir valio tada, kad jau taip xD Iš pradžių, gal 20min., Kristė su Ieva krykštavo xD Naa, joms buvo linksma, o tai juk nėra blogai. Aš labai norėjau miego. Todėl su savo autobuso draugu mes beveik miegojom, arba šiaip žiūrėjom į vieną tašką xD O kai mergaitės apsiramino, pradėjom šnekučiuotis. Andrius papasakojo apie savo vargus dėl auskaro, kuris iš tikrųjų yra liežuvkaras, nes yra liežuvyje. Ir dabar jo liežuvis žalias xD Ir jis (An) manimi nepasitiki, bet čia nieko :D Ir aš jį tikrai užjaučiau, nes jam nėjo valgyti, kai visi aplink triauškė net picas (laukėm, kad kas nors išsitrauktų kalakutą, bet, deja, taip nenutiko). Ir taip mes pasišnekučiavom, ir toliau miegojom.
Sustojom Megoj. Pirmiausia nuėjom į Katpėdėlės picą, kurioje atnešė valgiaraštį ir mano nematomam draugui, kuris neįsivaizduoju, kaip ten atsirado. Bet iš ten mes staigiai pasišalinom, nes taip buvo linksmiau xD Ir nuėjom į Čili picą, kur aš sėdėjau ant man patinkančios kėdės. Ten užsisakėm maisto ir ėjau į tualetą. Ten sutikau Ievą :D Hamz. Laukėm maisto (jau čilėj) ir sulaukėm, bet aš jo nelabai norėjau, o mano draugas irgi nenorėjo (beje, Karolis su juo elgėsi labai draugiškai), tai teko madingai palikti maistą lėkštėje. Palikom daug arbatpinigių, net per daug. Bet labai skubėjom.
Tram tam tam.
Atvykome į Rumšiškes, kur pasiskirstėm dviem grupėm - šokėjai ir dainininkai. Spėjom apeiti visą Lietuvą ir gidė buvo visai faina. Ji priminė, kad suvalkiečių zelikis vadinosi ir kakaliu - buvau pamiršusi. Ir šiaip ten buvo faina, tik kad Andrius rūkė. Bet Viktorija jam šaukė, kad jis smirdi, tai gerai.
Po 2,5 valandų vaikščiojimo po žaliuosius Lietuvos laukus, grįžome į autobusą. Buvom pavargę ir kai kas buvo išalkę, tik ne aš, nes kažkodėl visą dieną nenorėjau valgyti. Apsivalymu tai pavadinau. Autobuse ir vėl prisipokštavom, o kai man paskambino Svajūnė, tai aš daugiau juokiausi nei šnekėjau :/ :D Kelionė baigėsi tuo, kad nuo pusės kelio aš pradėjau šalti ir teko prašyti Andriaus, kad duotų megztinį užsiklojimui. Davė. Ir dar dainavo dainas maždaug valandą.
Taip ir baigėsi kelionė.
P.S. Visą dieną su Milda susirašinėjom sms ir buvo labai faina :)

5 komentarai:

VVM rašė...

aš žinau dėl ko nenorėjai valgyt xDDDDd

VVM rašė...

bet man atrodo jau sakiau tai :D

Paulytė rašė...

Nepatikėsi, bet nesakei ;DD Pasakysiu paslaptį. Man irgi atrodo, kad dėl to xDD

VVM rašė...

tai kaip manai, kad dėl to , jei nesakiau :D ? Tu mane mulkini!

Anonimiškas rašė...

tai aš gal moku mintis skaityt.. :D ne viena tu čia Šerlokas Holmsas.