ketvirtadienis, birželio 19

Laima parašė! ;D

O vakar tai buvo labai labai fainai, nes parašiau Laimai ir ji man atrašė! Ir mes visai daug susirašinėjom :) Man net įdomu, kiek litų išleidau :D (pf, pasirodo, tik 77ct xDDD) Bet nesvarbu. Parašysiu vieną jos žinutę, kurią perskaitę galėsit sužinoti, kaip jai ten sekasi :)
„Buna seare, jėga, kad parašei, nes šis vakaras man ypatingai nuobodus, nes aš guliu viena bute ir skaitau savo dienoraštį. Šiandien man bloga truputį, tai likau namie. Šiaip gerai sekasi, ryte kasinėjam, po pietų truputį šūdą pamalam ten, o vakare einam į visokias kavines ar dar kur. Šiaip nebaisu, tik truputį atsibodo, nes mažai bendrauju su visais, nes nežinau, ką jiem sakyti. Šiaip bendraujam daugiausia su Ieva, bet ji nusikabino turką ir dabar būna su juo, tai nežinau, kaip čia bus.xD Rumunų pamokos tik trys buvo, bet šiek tiek išmokau. Interneto kavinė toli nuo mano namų, tai retai ten nueinu ir nėra laiko.“
Tai va :) Faina ta Laima ;D
---
Iš lietuvių gavau 10!! O iš matematikos - 8 :] Viskas puikiai. Ir vidurkis mano 9,3, tai irgi pakankamai normaliai :) Va taip :D
P.S. Internetas turėtų būti 26d. 12-15 val.

3 komentarai:

∃x rašė...

nu blembacki, juk ta zinute buvo asmenine, o tu cia platini..

∃x rašė...

xD

Paulytė rašė...

Nu nepyyk.. xD