sekmadienis, birželio 29

Pilvas.

Vakar man skaudėjo pilvą. Užvakar irgi, bet tik vakar susiprotėjau, kad reikia ieškoti skausmo priežasčių. Žinoma, man padėjo ištikimasis draugas Paulius. Jis siūlė tokias priežastis:
1. Aš laukiuosi. (paaiškėjo, kad lauktis galiu nebent nuo pono D., tada būčiau kaip mergelė Marija)
2. Man tos dienos. (paaiškėjo, kad šis spėjimas labai neteisingas)
3. Aš persivalgiau. (paaiškėjo, kad ne, nes skaudėjo ir tada, kai buvau nevalgiusi)
4. Aš - anomalija. (paaiškėjo, kad tai aš jau seniai žinau ir tai nėra skausmo priežastis)
Tačiau aš pagalvojau ir.. Padariau kitą išvadą. Prie kurios, beje, ir pasilikome. AŠ UŽSIKRĖČIAU KOSMINIU VIRUSU, KURIS SLAPTAI ĮLENDA Į PILVĄ PRO BAMBĄ. Virusas nėra užkrečiamas, nes niekam daugiau pilvo neskauda (iš mano šeimos). Taip pat sužinojau jo pavadinimą. Tai yra KosminisBambagyslinisVirusas. Lyg ir buvo kilusių abejonių, iš kur toks vardas atsirado. Bet tikriausiai jį jam davė mama. Kuri, kaip taikliai pastebėjo Paulius, yra žiauri. Tai va. Saugokitės, vaikai, šio viruso, kad ir kitokiu pavadinimu, nes gal KąBėVė turi ir brolių ar sesių.

3 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš dar sakiau, kad tu esi gražesnė nei marija!:D

Anonimiškas rašė...

Nenorėjau to rašyti, kad neatrodytų pernelyg pagyrūniška :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ou, suprantama.:D