šeštadienis, birželio 28

MUMS SEKASI!!

Ką tik įvyko nuostabi akimirka!
Ineta rado batono!! ;DD Nesvarbu, kad nėra agurkų, bet ji dar kartą (tikriausiai) žiūrės savo mėgstamą filmą ir kai aš jį pažiūrėsiu, užduos man klausimą, taigi mums tikrai sekasi ;DD
O man atsitiko dar geresnis dalykas (nors batonas irgi nėra blogai 8-D). PAGALIAU RADAU BLONDINO NUOTRAUKĄ!! Prasiknisau, bet, pasirodo, neveltui 8-D Papasakosiu ;DD
Pagalvojau, kad reikia nueiti į one.lt. Tiesą sakant, pagalvojau, kad ten man būtų lengviau bendrauti su Paulium xD Ir tada prisiminiau (ne)slaptą savo troškimą: rasti Viliaus nuotrauką. Ką gi. Nuėjau pas Gretą į svečius - nieko neradau. Tada paspaudžiau belekur, o tai buvo mano klasiokė Ieva. Man akys iš akiduobių iššoko, ir net be spyruoklių, nes pas ją yra 26 puslapiai draugų. Na, bet pagalvojau, kad gal lengviau rasti bus. Taip praėjau per visus puslapius, bet blondino nė kvapo. Inetai pasiskundžiau, kad būtų juokinga, jei jis net neužsiregistravęs ten. TAČIAU. Jau atsidūriau paskutiniame puslapyje, visai netekusi vilties. Ir ką jūs sau manot?! Jis ten buvo!! Tada man jau ne akys, o širdis iš krūtinės šoko.. xDDD Nuėjau į svečius.. ;>> Kai sukurpsiu kokį gudrų (arba nelabai ;D) tekstą, tikriausiai jam parašysiu.. xDD
Tai va xD

9 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Pf. Radai ką lyginti, aišku, kad batonas žymiai geriau, kad ir truputėlį padžiūvęs. ;DDDD

Ineta Leonavičiūtė rašė...

beje, vakar jį žiūrėjau dar du kartus. Man truputėlį neramu, kad daugiau nieko neveikiu tik žiūriu tą filmą, bet gal išsikapstysiu iš šių.. nu nežinau iš ko. Bet man jis patinka.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tikrai batonas yra daug geriau.]oD Aš iš vis nesuprantu, kuo čia derėtų džiaugtis.:DDD Gal ten ne tas blondinas, o kitas.

Paulytė rašė...

Pauliau, tu tai.. Visada bandai mane sužlugdyti!! :x Baik vieną kartą :D Ten tas, o ne kitas.

Paulytė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Nusileisk ant žemės! rašė...

O ką man daugiau veikti?:/:D

Paulytė rašė...

Susigalvok naują užsiėmimą arba žlugdyk kitą žmogų :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Patark ką.]oD

Paulytė rašė...

Gal.. Ai, nežinau, Indrę turbūt nebelabai gražu būtų :D