penktadienis, birželio 27

Mokslo metai.

Praėjo dar vieni mokslo metai. Puoselėdama gražų paprotį, rašysiu čia kiekvienais metais, kiek tik gyvuos mielasis blogspotas.
---
* Ir vėl nauja mokykla, vėl nauji žmonės. Ir vardų atsiminti reikėjo daug: kai pirmą kartą Brigita man pristatė vien merginas, atsiminiau gal du vardus :D Vėliau įsivažiavau. Buvo nedrąsu, bet jau rugsėjo pirmąją mane pakvietė kartu į kavinę. Nusprendžiau, kad tai bus miela klasė.
* Dar kokią savaitę, gal dvi, o gal net ir daugiau, sekiojau klasiokus į pamokas, nes man buvo tikrai labai painu. Pabrėža čia tau ne koks Žiburys.. xD Ta prasme, savo dydžiu. Supanikavau papuolusi į tokio dydžio mokyklą. Tačiau sekioti man sekėsi gerai :)
* Jau per pirmąją muzikos pamoką užsirašiau į ansablį (ch.), kurio dalimi sėkmingai ir tapau. O jame vėliau nutiko daug įdomių dalykų.. :) Ir šiaip. Labai naudinga jį lankyti, nes susipažinau su žmonėmis iš ne mano klasės :)
* Mokytis iš pradžių buvo kiek sunkoka, nes reikėjo iš naujo priprasti prie mokytojų. Na, ką padarysi :) Juolab, kad lietuvių kalbos mokytoja nuolat manęs ko nors klausinėdavo per pamokas.. xD
* Su klasiokais sutarėme tikrai puikiai. Jie vieningi bėgimo iš pamokų klausimu xD Ir šiaip jie man padėjo gerai pasijusti nuo pat pirmos dienos, nes elgėsi su manimi itin draugiškai.
* Per pilietinį, o vėliau ir per istoriją, vykdavo žemaičių kalbos pamokėlės :) Jas vesdavo Virgis ir Vytukas :) Visada linksmai tai prisiminsiu ;D
* Ir dar daug daug gerų dalykų yra toje klasėje :) Ir apskritai mokykloje. Dievinu savo klasiokus, sakiau ir sakysiu ;D
---
O mano pažymius matote kampe. Jei paspausit, tai padidės ;D Ne pažymiai, žinoma, bet galėtų ir jie xD

8 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

"Žiburys" vis vien kietesnis.]oD

VVM rašė...

chi chi pritariu Pauliukui :DD

Paulytė rašė...

Aš irgi nesiginčiju :) Tiesiog dydžiu skiriasi GEROKAI ;DD

Nusileisk ant žemės! rašė...

"Žiburys" jaukesnis.:Dp

Paulytė rašė...

Nesakyk taip nebuvęs Pabrėžoj :Dp

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš ten ir nebūsiu.]oD

Paulytė rašė...

Nu ir nebūk, kam ten tavęs.. xDD

Nusileisk ant žemės! rašė...

ir nebūsiu.:p