pirmadienis, birželio 9

Jau rytoj.

O šeštadienį netikėtai atvažiavo Mildutė ir buvo smagu. Ji atvežė kraitį ir asiagą. Viskas buvo labai skanu. Buvom supomės, bet Mildai kando į kojas (uodai) ir dėl to ėjom kept vištienos (~23h). Mildutė sakė, kad aš pirma užmigsiu (tiesiog šaipėsi), bet ha ha xD Ji pati užmigo. Bet prieš tai mes dar daug kalbėjom (man ir burna išdžiūvo) ir aš labai gerai pasijutau viską papasakojus, nes Paulius tai amžinai sako, kad svaigstu ir neklauso manės xDD Nu ir apskritai tai Milda yra fains kiec. Buvo smagu, tikrai tikrai. Dėl to net atsigavau iš savo depresijų ir pochuizmų, kurie šiandien vėl mane užklupo tikėtai.
* * *
Nuėjom į matkę, o Narmonto nėr. Valio. Sėdim sėdim, mokslo ištroškusios, o jo nėr. Valio. Kadangi neturėjom, ką veikt, nuėjom pas auklėtoją patrukdyt pamoką :D Pasijuokėm skaniai. Tada vėl nuėjom į matkę, žiū - Narmontas sėdi ;DD Sako „Atsiprašau, žmonės“. Prašau. Gavau iš kontro 8. Susimoviau bukai. Niekis. Ir man vis dar išeina 6, kas nėra labai jau toks ir niekis. Per 2 ir 3 pamokas darėm gramatikos testus skaitykloj. Išprotėjau, nupušau ir jau galvojau sustumti pušį, bet pasirodo, kad Šukienė pridės prie pažymio po du balus toms, kas sprendė, taigi gausiu ne 7, o 9. Valio.
Dar sužinojau, kad į egzaminą reikia ateiti su balinėm suknelėm. Ir dar reikia eiti šviesiai apsirengus, bet aš tikriausiai vis tiek eisiu tamsokai. Prašau, kad nebūtume vienoj salėj su d klase. Ačiū.
O šiaip tai ragai, kad rašiniui tik dvi valandos, o teksto suvokimui ir gramatikai - 1,5. Bet Paulius sakė, kad spėsiu, tai aleliuja.

4 komentarai:

VVM rašė...

man rašiniui užteko 1,5val, o gramatikai valandos

VVM rašė...

pasiilgau bliksos

Anonimiškas rašė...

Milda, tu kiec.

VVM rašė...

und du,meine liebe freuuuuund