ketvirtadienis, birželio 26

TURIU
INTERNETĄ
!!!

13 komentarų:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Šaunu.:D

Paulytė rašė...

Galėtum ir dažniau pakomentuoti :D Ačiū :D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Bet dabar kaip keista. xDDDDDD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Nekomentuosiu.]oD

Paulytė rašė...

Man irgi keista.. ;DD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kas čia jums taip kista?

Paulytė rašė...

Kad aš turiu internetą :D Nu tau gal ir nekeista, o mums - keista :D (tingiu pasakot, dėl ko)

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tu visad tingi man pasakoti.:/

Paulytė rašė...

Visad?! Ale svaigsti :D
Nu žodžiu. Kai mudu nebendraujam internetu, tai tau ir nekeista, o su kitais taip labai daug bendrauju, todėl, kai neturėjau interneto, nėjo susisiekti.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Matai? Juk nebuvo sunku paaiškinti.:DDDD

Paulytė rašė...

Tai kad tu mane apšmeižei, kas man beliko daryti? xD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Prisipažinti?:D

Paulytė rašė...

Nėra čia ką prisipažinti :D