ketvirtadienis, rugsėjo 11

Etika.

Šiandien per etiką toliau susipažinėjom. Šįkart ne vardais, o patys su savimi. Darėm tokius testus. Nebeatsimenu, kaip vadinasi.. Projekciniai, man regis. Tai va.
Reikėjo nupiešti paršiuką stačiakampyje ir paskui buvo atsakymai pagal tą piešinuką. Nupiešiau tokį įmitusį bičelį ;D Bet štai atsakymai visai man netiko. Na, bent jau man taip atrodo. Jie pasakė, kad aš:
1. Pesimistė (pf).
2. Tiesmuka, išsakanti savo nuomonę (gal kartais ir tinka).
3. Naivi, nelinkusi į smulkmenas ir dievinanti riziką (n e s ą m o n ė).
4. Jaučiuosi nesaugi ir man dabar pereinamasis laikotarpis (pf).
5. Moku išklausyti, esu puiki patarėja (kažkas panašaus į tiesą).
6. Kad mane dažnai aplanko intymios mintys :DDD
Va. Arba aš nupiešiau ne tokį paršelį, arba nežinau.
Po to piešėm kitokius piešinukus. Vienas žmogus buvo vadovas ir sakė, ką piešti, o mes piešėm taip, kaip mums atrodė. Pirmasis piešinys turėjo gautis stiklinė. Pas mane gavosi kažkokios x, y ir z ašys, ant kurių susimauna orbitalės :D Antrasis piešinys turėjo būti širdelė, iš kurios auga gėlytė. Šis gavosi panašesnis, bet vis tiek širdelė man nesigavo :D
Taigi. Darau išvadą, kad nemoku piešti.

6 komentarai:

Tricksy rašė...

Tai gal tau neišėjo normaliai piešti, nes buvo apnikusios intymios mintys apie kai ką? ;DDDD

Paulytė rašė...

:DDDDDD neee :DDD intymios mintys manęs mokykloje neaplanko, nes aš tvirtas ;DDD aš iš tikrųjų nemoku piešti :D

VVM rašė...

kaip faina, aš tai ir be testų darau išvadas, kad nemoku piešt :(

Anonimiškas rašė...

tai jo, šiaip šita išvada juk jau senokui padaryta. bet tu, Milda, moki.

∃x rašė...

aš dariau tokį testą su paršiuku internete. nieko nepamenu, tik kad nupiešiau ilgą uodegą, kuri yra 6 punktas.xDD

Paulytė rašė...

:DDDDDD tai tau išvis gaunasi, kad apie nieką kitą negalvoji ;DDD