antradienis, rugsėjo 2

Pirmoji diena mokykloje.

Bet pirmiausiai apie vakar, nors pavadinimas skelbia ką kita.
Taigi. Buvau Mamontovo koncerte!! Na, šiaip jau aš jo nelabai klausau, bet užtat labai gerbiu. Turiu keletą dainų ir tiek ;D Bet į koncertą labai norėjau. Labai. Ir.. Šaaakės, tikriausiai nesu buvusi profesionalesniame koncerte ;D Na, turint galvoje, kad aš ir taip nelabai lankausi koncertuose, tai.. xD Nesvarbu. Mamontovas - jėga! Buvau giluminėj euforijoj ;D Su Agne, Brigita ir Levita strikinėjom šalia kolonėlių, tai po koncerto, kuris truko apvalias dvi valandas, nieko negirdėjom.. xD Bet tai mums nerūpėjo, nes buvo pasiutusiai smagu! Noriu dar į jo koncertą! ;DD
Apie vakar viskas. Dabar apie šiandien.
Pirmos pamokos nebuvo daug kam, tad sėdėjom ten, kur visada :D O koridoriuose matėm daug klajojančių trečiokų. Būreliais. Prisiminiau tuos laikus, kai Žibury buvau fuksė :D Tada irgi klajodavom būreliais.
Antra pamoka buvo anglų. Iš 13 mokinių pasidarė 19. Nejėga, nes per daug. Pilna klasė, nėra daugiau vietų. Bet tai ir gerai, nes per kontrolinius negalės persodint :D Į mūsų grupę atėjo nauji žmonės šeši: Antanas iš Kūlupėnų (kalbėtojas, skaitovas ir kiec žemaituks :D), Darius (mūsų naujas klasiokas), Kęstutis (irgi naujas kl.), Mantas (draugiško veido naujas klasiokas, gerai kalba angliškai, bet sėdi priešais, tad bus galima kreiptis pagalbos ;D), Raminta (mergaitė, rodos, protinga), Donatas (kažkoks xD) ir Andrius (odievekoksgražus :DD). Oi. Tai čia ne šeši, o septyni xD Nu nieko, žmonių vis tiek 19 :D Ir davė mums naujutėlaičius vadovėlius, kuriuos mokytoja susiveikė per pažintis ;D Atskiras pastebėjimas apie Andrių: visos panos dėl jo alpsta; kai kam nereikėtų susirūpinti, nes aš - tai ne visos :p
Istorija. Pasakykit man, ką aš veikiu A lygyje?? Gavom tris vadovėlius, naujutėlaičius ;D Sėdžiu su Šarūnu, priešais - Brigita ir Levita, tai bent tokia paguoda, nes jie yra protingi žmonės :D
Laisva. Maniau, kad bus matematika, bet nebus :D Valio, laikas valgymui.
Lietuvių. DVI lietuvių. Pas Šukienę. Košmariukas košmariškiausias ;DD Negana to, kad antradieniai bus rašinių diena, dar reikės ją kęsti.. Pamoka vyks su a klase. Šukienė taikys kažkokį naują metodą - susodino mus pagal lygius. Aš ir dar 5 mano klasiokės pakliuvom į pirmąją eilę-lygį 8-D Na, šiaip jau ji liepė mums patiems įsivertinti save ir atsisėsti ten, kur manom tinkantys. Tai aš kaip sėdėjau pirmam lygy, taip ir likau.. ;D Paskui ji kai klausė, kaip manom, ar sėdim vietoj, pasakiau, kad taip :D
Etika. Ves nauja mokytoja :) Na, ji yra psichologė ;D Manau, kad pamokos bus daaaug įdomesnės nei su auklėtoja :) Nors beveik visi persirašė pas auklėtoją, bet aš ir dar kelios likom pas Mė2 ;D
---
Pastabos knygelėje:
Anglų prat. - 25 Lt
Žodynėlis - 3,50 Lt
2 sąsiuv., 1 pl. žodžiams
Lietuvių k. užduotys - 8,50

2 komentarai:

∃x rašė...

ir vėl gražus andrius..

Paulytė rašė...

aha, jie mane persekioja :/