antradienis, rugsėjo 16

Gaidys yra mitologinis įvaizdis.

Laukiu rytojaus, nes prasidės mūsų nelegalus dainavimas :D Bus smagu, net neabejoju tuo :) Be to, pasisvečiuosiu pas Kristę, kuri turi didelį, bet gerą šunį :D
Šiandien padėjau mamai pjaustyti obuolius košei. Ir, žinoma, nebūčiau aš, jei kaip nors nesusimaučiau :D Įsipjoviau į pirštą ir dabar jis truputį nelankstus, nes apklijuotas pleistru. Dėl paprastos priežasties: iš ilgo padaryto rėžio sunkiasi kraujas, be to, viršutinis, labai plonas, odos sluoksnis atplyšojo ir fū.
Reikia kurti šiuolaikinę stebuklinę pasaką, kuri būtų susijusi su mūsų dienų jaunimui būdingomis aktualijomis. Laukiu čia jūsų pasiūlymų, apie ką gi ji galėtų būti, nes mano galva tuščia.
Ir žinot, man labai smagu, kai pagiria Paulių :D Va jau ne pirma Levita sako: „Gražus tas tavo Paulius!“ ;D Nu tikraii smagu :)
Rytoj rašom chemiją, nieko nesimokiau.

14 komentarų:

Inga rašė...

Sėkmės tau rašant rytoj chemija ;]

Anonimiškas rašė...

Ačiū dar kartą ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ir ko jau čia taip smagu, kai mane pagiria?:D

Anonimiškas rašė...

Kaip pats sakei, džiaugiuosi, kad turiu seksualų bičą :DDD

VVM rašė...

tavo nauji įrašai apie gaidžius (turiu galvoje pavadinimą)

Anonimiškas rašė...

patinka? :D

Tricksy rašė...

"Seksualus bičas" ;DDDDDDDDDDDD

Paulytė rašė...

jis pats taip sakė, aš čia ne prie ko :D

VVM rašė...

ne, man labiau patinka katinai. rašyk įrašus apie katinus. arba apie .....

Paulytė rašė...

apie?

VVM rašė...

dar nesugalvojau

VVM rašė...

Apie KATERIUS

∃x rašė...

nesąmonė būtų vietoj gaidžių naudoti katinus, nes tai yra aliuzija į tai, kad katinai lygu gaidžiams, o kadangi gaidžiai yra nenusisekėliškumo, nevykėliškumo metafora, tai ir katinai (ar kateriai)įgytų tokią prasmę;/

VVM rašė...

BETTT aš nesakiau,kad katinus reikia sulyginti gaidžiams, tiesiog siūliau rašyti apie katinus ir katerius