pirmadienis, rugsėjo 15

Gaidžiai.

Gaidžiai! Gaidžiai! Fū ta mokyklos administracija! Žoodžiu.. Jie sukėlė didelį mūsų, menininkų, pyktį. Ateinu po šokių visa suplukus į chorą, pasiruošusi labai dainuoti, o man ir sako, kad mūsų nebenori. Aišku, aš nieko nesupratau, beet.. Paskui mokytoja paaiškino, kad genialieji mūsų mokyklos valdantieji protai sumąstė, kad geriau turėti ne 1-4 gimnazijos klasių chorą (ansamblį), o 5-8 klasių piepenų gaują. Nu fu! Kaip taip galima?! Ir dar žinant tą faktą, kad šiemet susirinko dar šaunesnė kompanija, dar gausesnė ir dar mišresnė, kas yra svarbiausia. Ir mes, ir mokytoja labai nuliūdom, bet radom išeitį :) Rinksimės slapta 8-D Dvi entuziastės - aš ir Kristina - liepėm visiems eiti dainuoti ir groti :D Rinksimės kitu laiku, po pamokų, ir patys mokinsimės naujas dainas. Pamatys Petrauskienė (pavaduotoja fui), kaip mumis kratytis! Patys grūsimės į visus renginius su savo dainomis ir tegul pabando neįvertinti mūsų pastangų!
Šumerai ir babiloniečiai saks. Ir 7 bei 11 klasių vadovėliai ne ką geresni.
Ir kodėl aš esu tokia trenkta, kad klausau klausau man nepatinkančią dainą, ir tik jos pabaigoj susivokiu, kaip tos dainos nemėgstu ir tada perjungiu? :D
Rimtai mąstau apsigyventi duše, ten bent jau šilta.

3 komentarai:

Mo rašė...

Apie apsigyvenimą duše ir aš kelis kartus jau mąsčiau, nes kitu atveju, vietoj pirštų turėsiu dešimt varveklių.

Anonimiškas rašė...

aš irgi. ei, bet gal neverta nusiminti? būtume varveklinės mergaitės ir būtų gal visai jėga :D

Mo rašė...

Gal :D