sekmadienis, rugsėjo 14

Šiandien.

Šiandien supratau, kad nelabai suprantu ss, sp ir pp ryšius. O rytoj kontrolinis.. Agž. Nieko gero.
Šiandien tėvai sumąstė, kad po naujų metų galėsiu pradėti lankyti vairavimo kursus. Hm.. Net nežinau, ar čia džiaugtis ar panikuot ;D
Šiandien pradėjau gaminti Mildutei dovaną. Dar truputį nebaigiau, bet nebedaug ir liko :)
Šiandien valgiau bulvinių blynų.
Šiandien telefonas sučirpsėjo ir pranešė, kad rytoj Martyno gimtadienis :)
Šiandien skaitydama biologiją pykau ant mokytojos, kam tiek uždavė. Ir skaityti nebaigiau - pasilikau skaitiniams prieš miegą.

9 komentarai:

∃x rašė...

taigi labai paprasta, ss yra spilles-spilles ryšys. tai yra ryšys, vykstantis tarp dviejų špilių. sp yra ryšys tarp pėterio vardo ir pavardės. tai yra dažniausiai pasitaikantis ryšys. o pp tai aišku, kad yra paslaptingasis project pitchfork ryšys, apie kurį žinoma iš tikrųjų labai mažai ir ta informacija yra slapta.

Tricksy rašė...

Aš irgi jau pagalvojau, kad pavasarį reiks susirūpint vairavimo kursais, tai kažkaip kąašžinau. Labai jau greit viskas ;D

Indrė rašė...

Džiaugtis reikia :D Aš tai laukiu nesulaukiu kada teises turėsiu :P o biologijos tai man reikia sugalvot ekosistemos pavyzdį :D kurio dar nesugalvojau.. :/ :D

VVM rašė...

aš esu Mildutė?

Paulytė rašė...

:D Laima, man irgi tie ryšiai kelia asociacijas su tuo, ką išvardinai :D Tik nepradėk dabar vaidint, kad kažkam padarei įtaką ir t.t. :D
Juste, aš irgi išsigandau :D Br.
Indre, sėkmės laikant teises :D
Mildute, taip, tu esi Mildutė :D

∃x rašė...

aš ir nevaidinu gi seniai jau aišku kad aš kopijuoju, ir nereikia čia manęs užsipulti

VVM rašė...

o kodėl tu man darei dovaną?:D

Paulytė rašė...

Todėl, kad neturėjau ką veikti :D

Paulytė rašė...

Todėl, kad neturėjau ką veikti :D