pirmadienis, rugsėjo 22

Gaidiška savaitė baigėsi katiniškai!

Nu va, beveik perskaičiau visų blogus ir dabar bandysiu rašyti savąjį :D
Pirmiausia - apie pakitimus.
Baigėsi gaidiška savaitė. Dabartinė savaitė, kaip ir Mildutės pageidavimu, bus katiniška ;D O jūs aktyviai siūlykite savo gyvūnus ar šiaip dalykėlius ir paskui surengsim balsavimą (čia dėl kitos savaitės) ;D
O va kaip buvo. Penktadienis nušvito rytietiškomis spalvomis, nes Paulytė gavo atviruką iš Japonijos!! (kurio dar nenufotkino :D) Laimės buvo pilnos kelnės ir ne tik ;D Parašiau tai Ayako vos ne visą laišką, taip dėkojau.. :D O suomė atsiuntė atviruką su moliūgais darže :D
Važiavom į Kauną. Ten aplankiau Juuuustęęę! Buvo labai smagu, nes su Juste visada būna labai smagu :) Pasiėmėm Pylę ir išskubėjom namo į Kriūkus.
Kitą dieną buvau itin laiminga, nes nuvykau į Šakius (tiesa, labai brangiai, LABAI). Ten pirmiausia susitikau Paulių (per dvi minutes jo belaukdama sustipau, bet kadangi jis atvažiavo su gražia nauja mašina, tai nepykau :D), o paskui mudu nupėdinom pas Mildutę :) Dar matėm Sutkų (aš mačiau :D), bet gaila, jis mūsų nematė :/ :D Pas Mildutę buvo labai jė ir aš gavau dovanų :D (krepšelį, olandišką kyką, varlę Žėrutį, piniginę ir paukštį, kuris gali digimonizuotis į valtį) Gaila, kad galėjau pabūti tikrai LABAI trumpai, nu nes už tokią kainą tai ką žinau.. :D Bet vis tiek pabuvau :)
O štai sekmadienį tai dar išlindo gaidiškų dalykų. Reikėjo sukurti pasaką, o aš, žinoma, kaip ir daugelis, pasilikau tą juodą darbą paskutinei dienai. Tai knisausi belekiek ir fui. Gavosi tikrai fui. Na, vieninteliai du geri dalykai ten buvo: devyngalvis gaidys, iššokantis iš židinio ir karvė, padovanojusi mergaitei stebuklingą blakstieną. Vis tiek nežinau, kiek gausiu už tą pasaką, nes.. Nu agž, tikrai.
Bet atėjo štai šiandienia, katiniška šiandiena! ;D Nors Šukienė ir išprotėjo ir liepė iki trečiadienio išmokti daug mitinių dalykėlių (Antikos posakių ir dievų funkcijas ir t.t.), aš vis tiek laiminga :D Mokėmės šokti kvikstepą, kuris yra tikrai labai sunkus, bet mums pavyks :) Nes kvikstepas yra labai labai gražus šokis :) Ir dar sakiau Antanui, kad jo blakstienos gražios kaip karvės, tai jis pamanė, kad aš beprotė :D

4 komentarai:

Sandra rašė...

Ši savaitė katiniška? ;D
Kita turi būti varliška, o Ingos neaplankei? ;O

∃x rašė...

tai dabar pasakyk, ką reiškia antikiniai posakiai alfa ir omega, terra incognita ir damoklo kardas.
ar pasakoje nepanaudojai skaudančio brūkšnio?
aš siūlau grybšių arba gleivūnų savaitę

Tricksy rašė...

Tu tik nesusimaišyk kaip aš, ir nepasakyk, kad Dzeusas turėjo šakes ;D
Manau, kad iš pasakos gausi gerai:)

Bet turėk tu man sarmatos pasakyt blakstienos kaip karvės ;DDDD

Paulytė rašė...

Juste, aš tiesiogiai to nepasakiau, bet leidau susiprasti :D O jis, supratingas žmogus, taip ir suprato :DD
Sandra, Ingos neaplankiau, nes ir taip klaikiai mažai laiko turėjau.
Laima, žinok, kai padiktavo terra incognita (nežinoma sritis, tarkim) ir alfa ir omega (pradžia ir pabaiga), tai iškart pagalvojau apie pp ir grįžusi paklausiau tų dainų :D