pirmadienis, rugsėjo 8

Kompo pelė durna.

Grįžau :) Kelionė buvo gera, įspūdžius gal kada vėliau papasakosiu ;D O šiaip tai norėjau papasakoti, kad net pirmadieniai gali būti geri!
Nepaisant to, kad aš buvau žiauriai neišsimiegojusi ir neveiksni, buvo gera diena :) Todėl, kad:
1. Per anglų mokėmės, o ne veikėm pašalinius dalykus ;D
2. Per biologiją buvau pakankamai aktyvi, dėl to savimi didžiuojuosi, nes šiaip jau biologija yra fū.
3. Buvo pirmoji šokių pamoka! Čia tai jėga. Pagaliau atradau sportą, sportuojamą mokykloje, kuris man patiktų :) Tikrai taip yra. Mokytojas yra fainas :) O grupė atrodo įdomokai, nes joje yra apie 30 merginų ir 3 vaikinai ;DD Šiandien ilgai darėm mankštą ir mokėmės valso žingsnelį :)
4. Buvo pirmoji choro repeticija! O jau prisijuokėm.. ;D Kaip smagu buvo vėl ten sugrįžti :) Likau antrame balse, kaip visada viena ;DD O Gvidas kažkodėl neatėjo, bus jam ;D
5. Išskirstė b klasę. Nu šiaip tai anokia čia ir geriena, bet geras tai, kad Kristė iš ch. dabar tapo mano klasioke! Nesvarbu, kad pamokų bendrų neturim, bet vis tiek juk smagu ;DD
Va taip :) O pasirodo, kad tetis rytoj nuveš mus į antrą pamoką, tai išvis puiku, nes galėsiu pamiegoti ilgiau gal net kokia valanda! ;DD

1 komentaras:

Tricksy rašė...

Vau ;D Džiaugiuosi, kad tavo diena buvo tokia džiugi ;DD