penktadienis, rugsėjo 12

Jau viskas gerai :D

Man atrodo, kad penktadieniai yra laimingos dienos :) Laukiu, kada jie bus 13-ta diena ;D Bet čia ne į temą. Šiaip jau penktadieniai mokykloje būna smagūs, spėjau tai pastebėti :) Todėl, kad:
1. Būna informatika, per kurią šiandien pasirodžiau kiečiausiai :D Aišku, tik dėl to, kad dirbau su Wordu ir dėl to, kad mokėjau klavišų kombinaciją Ctrl+v. Ir dar dėl to, kad moku daryti visokias įtraukas. Va tai ir lėmė, kad vienintelė parašiau viską, ką reikėjo :) Sakė, kitą pamoką gausim dešimtukų ;D
2. Būna anglų. Šiaip čia nieko linksmo ar įdomesnio, netgi graudu, nes jos būna dvi iš eilės :D Bet kadangi grupė labai faina (joje yra pokštininkai Vyrgis ir Vytis bei draugai Brigita ir Antanas, ir šiaip) ir dar dėl to, kad aš vėl pasirodžiau kietai :D Kalbėjom ekspromtu, t.y. buvo trialogas. Tomis buvo mokytojas ir mūsų su Vyrgiu klausinėjo, o mes net labai šauniai atsakinėjom :) Be to, kalbėjom pirmieji ir net gaila, kad nerašė už tai pažymių.
3. Būna muzika, kas jau šiaip ar taip yra šventė :D Naa, o kadangi sėdžiu su draugu Antanu, kuris nesidalina lapais ir nervinasi, kad aš domiuosi Bethovenu, tai ir linksmiau ;D Ir šiandien, kaip visada, ignoravau žemaitiškas dainas, tik padėjau dainuoti vyriškąjį, antrą balsą. Mokytoja mane (ir greičiausiai Agnę) pavadino profesionalais, ar kažkaip panašiai ;D
Manau, kad visi penktadieniai bus tokie smagutėliai ;D
Ir mama šiandien neleido manęs į pirtį dėl slogos, bet tai ir gerai, nes nelabai aš ten ir norėjau :D

11 komentarų:

Tricksy rašė...

Kad man tokie geri penktadieniai... ;D

Paulytė rašė...

linku tau tokių :D

∃x rašė...

jėga, trialogas

VVM rašė...

aš norėjau parašyti "trialogas jėga"

∃x rašė...

nu tai aišku, aš gi vėl nukopijavau tavo mintį

VVM rašė...

kad gal jau aš dabar? leisk man kada nors pakopijuoti, plys???

∃x rašė...

seniau mane vis apkaltindavai, o dabar prašai leidimo kopijuoti? kodėl šitaip pasikeitė tavo požiūris?

VVM rašė...

nu man atsibodo, kad tu vis kopijuoji, tai pati užsimaniau,nu sori :(

∃x rašė...

nu ok gali kartais kopijuot, juk pačią kopijavimo idėją aš, žinoma, nukopijavau iš tavęs

VVM rašė...

jau visai susipainiojau

∃x rašė...

aš ir