trečiadienis, rugsėjo 24

Kodėl apie kates neparašyta vadovėly?

Persiėdžiau mišrainės.
O besimokydama istoriją išmokau daug skaičių: 3150, 2800-2250, 2050-1785, 1570-1075, 1365-1348, 1290-1224. Tik kažkodėl niekas neparašė apie kačių reikšmę Senovės Egipte.
O jei dar apie istoriją, tai mokytoja šiandien sakė, kad ištaisė keletą šaltinių, ir kad mano labai gerai parašytas! :D Aišku, 10 tikriausiai negausiu, nes tai jau būtų anryl, bet gal ir gausiu.. ;D Svarbiausia tai, kad Šaris irgi labai apsidžiaugė tai išgirdęs, sako: „Tai reiškia, ikr aš būsiu gerai parašęs“ :D Ir paskui jis apsiverkė, kai pasakiau, kad man viena laisva pamoka ir paskui lotynų. Diev, koks jis geras, kaip jam manęs gaila.. ;D Nesvarbu, kad verkė iš juoko.
Šiandien bedarydama namų darbus (mintimis klajojau, o ne skaičiau apie antikinį teatrą ir kolakagatijos principą) sugalvojau, kad italei pasistengsiu ką nors parašyti itališkai :) Manau, jai bus smagu ;D O vokiečiai, kuriems parašau, sako, kad mein deutsch ist gut :D Dėl šios priežasties nusprendžiau nesiruošti rytojaus vokiečių pamokai ir vėl, kaip dažniausiai, svaigti, kas užeis ant liežuvio :D
Mama siūlo (beveik primygtinai) dalyvauti „Sėkmės mokykloje“. http://sekmesmokykla.lt. Jeigu ir Agnės mama sutiktų, kad Ag ten dalyvautų, tai varytume, o aš Paulių ir vėl nervinčiau savo typo aktyvumu :D

17 komentarų:

Tricksy rašė...

Būtų visai krūtai toj mokykloj, tik kad 400Lt ir jau už poros dienų prasideda..

∃x rašė...

kas ta sėmkių mokykla? (sory, tingiu žiūrėt nuorodą, likimo ironija..)

VVM rašė...

likimo ironija.xD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Teisingai pastebėta, kad nervintum.:D

Anonimiškas rašė...

Tai ir nervinsiu, Pauliuk, nes mama mane jau užregistravo :D
Juste, varyk, visai nedaug tekainuoja, o patirtis jė ;D

Tricksy rašė...

Prasideda šeštadienį, kurį aš praleisiu tikrai ne namie ;D Ai nžn ;D

Paulytė rašė...

pas mus tai spalio 4d. ;D

VVM rašė...

bet tu neatsakai į vieną čia pateiktų klausimų!

∃x rašė...

aha, aš irgi norėjau šitą parašyti

Paulytė rašė...

tai kad apie sėmkių mokyklą aš nežinau ką sakyt :D o štai apie sėkmės tai ten moko visokių įdomybių, kaip pvz. nebijoti kalbėti prieš auditoriją, lavinti atmintį ir t.t.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Šlamštas.:D

∃x rašė...

O DIEVE KAIP BAISU, NĖ UŽ KĄ NIEKAS MANĘS NENUTEMPTŲ Į TOKIĄ MOKYKLĄ

Paulytė rašė...

kodėl, Laima?

VVM rašė...

aš irgi norėjau tą patį pasakyt :DDDDD (tą,ką Laima pasakė)

VVM rašė...

ir galiu pasakyt kodėl manęs ten niekas nenutemptų (nors ir neklausei). taigi todėl, kad ten mokintų kalbėti prieš auditoriją,tai yra pats baisiausias (beveik dalykas), apskritai kalbėti prieš kažką yra žiauriai baisu, tada norisi būti nematomai arba išvis nebūti

∃x rašė...

aš irgi norėjau tą patį atsakyti, ką milda atsakė.xDD dar galiu pridurti, kad tai yra truputį paradoksali situacija (kad niekas manęs nenutemptų į tą mokyklą), nes juk ten moko nebijoti, taigi, ilgainiui išmokčiau nebijoti kalbėti prieš auditoriją ir viskas būtų gerai, ir tada galbūt pakeisčiau nuomonę ir džiaugčiausi, kad kažkas vis dėlto mane nutempė į tą mokyklą. bet kyla klausimas, ar verta šitiek dėti pastangų (iškęsti tiek baimės, kol galų gale išmoksiu nebijoti), dėl tokio rezultato? gal geriau tiesiog vengti kalbėti prieš auditoriją, taip būtų daug paprasčiau? o gal vis dėlto aš net neišmokčiau nebijoti kalbėti prieš auditoriją, ir tai būtų labai blogai, nes apsikvailinčiau prieš visą tos mokyklos auditoriją, pasijausčiau dar didesnė nevykėlė, vėjais būtų paleistas didelis kiekis pinigų (jei ten mokama) ir visam gyvenimui dar labiau susigadinčiau nervus.

Anonimiškas rašė...

aš tai manau, kad įmanoma išmokti nebijoti. ir reikia to išmokti, nes kol kas aš bijau :D o kai reikės universitete, ir šiaip, kalbėti prieš žmones, tai bus fū. o dabar, kol dar galima ir kol tėvai leidžia, tai kodėl nepabandžius :)