trečiadienis, rugsėjo 3

Šiandien skauda galvą.

Šiandiena buvo baisesnė negu vakardiena.
Muzika. Nieko. Smagu ;D 22 bernai (du vidury pamokos atsistojo ir išėjo persirašyt į choreografiją :D) ir 3 panos :D Gerai, kad Agnė atėjo ir sėdi su manim, nors jai nepriklauso. Bent duetus traukt galėsim. Andrius irgi eina į muziką :DDD Nori mokytis pianinu, pagirtina.
Lietuvių. Keista, bet neaptarinėjom vadovėlio viršelio, o dirbom. Konspektavom tekstuką apie dainuojamąją tautosaką, rytoj atsakinėjam.
Matematika. Fū :D Bet man kažkodėl atrodo, kad toj grupėj jausiuosi protinga ir turėsiu gan neblogą pažymį. Nes jeigu tie, kurie turėjo 6 galės turėt 8-9, tai man belieka 10, nes turėjau 7 ;DD Optimistė.
Chemija. 8-D Jėga. Sėdim šešiese ;D 5 merginos ir vienas jis :D Šiaip atrodo, kad bus smagu per šią pamoką :)
Biologija. Susirinko tie, kurie ne mėgsta biologiją, o tie, kuriems reikia stojant :D 4 medicinos atstovės, 3 sportininkai ir 1 agronomas :D Gavom milžiniškus vadovėlius, kitais metais gausim dar didesnius. Ir užsirašiau į biologų būrelį. Įdomiai čia.. :D
Istorija. Rašėm rašėm rašėm.. Į visuotinės istorijos sąsiuvinį. Darėm lenteles ir t.t., rytoj atsakinėjam :D Bet pasirodo, kad trečiadieniais bus politologija, kas mūs nelabai ir nudžiugino.
Per laisvą pamoką ėjom pravėdint galvas ir nusipirkti Disco Stju sausainių, kurie man labai primena Žiburio laikus :)
Lotynų. Jėgaa! Manau, kad bus labai įdomu, gaila, kad tik viena savaitinė pamoka. Šiandien jau skaitėm tekstukus (labai lengvus) ir mokytoja atsimena mano ir Agnės vardus 8-D Liepė išversti tokį sakinį: Paulina et Agnė sunt feminae ;D
Ir dar šiandien gavau atviruką iš Kinijos!

10 komentarų:

Renata rašė...

Pas jus jau vyksta normalios pamokos?:o mes tai šią savaitę dar nieko beveik neveikiam:Dp

∃x rašė...

jei mokyčiausi lotynų, galėčiau pasinaudot savo rumunų kalbos žiniomis.xD
mes šiandien per biologiją jau mokėmės iš tų dar didesnių vadovėlių (y)

Sandra rašė...

Būsima medikė tu gal? ;DDD
Į ką kėsinsiesi tiksliau?

Be to sveikinu Kinija labai arti Japonijos.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ką per istoriją mokotės?8-D

VVM rašė...

kas tas Andrius?

Paulytė rašė...

Jėga, kiek komentarų :DD
Ren, taip, vyksta ;DD Pvz. per chemiją pildėm orbitales 8-D
Lai, tau jie telpa į kuprinę? :D Nes mes mąstom nešiotis arba į Maximos maišelius, arba į lagaminus ant ratukų įsidėję :D
San, taip, aš tokia :D Tiksliau, farmacininkė. Ačiū už sveikinimus :) Kai mama pasakė, kad gavau iš Japonijos (nes atviruke ji buvo paminėta, o mano mama angliškai nemoka :D), tai iškart apie tave pagalvojau :D
Pau (kvaila į tave kreiptis savo vardu :D), per istoriją dabar mokomės.. mokomės.. viską nuo pat žilos priešistorės :D
Mild, Andrius yra toks naujas egzotiškos išvaizdos berniokas :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Danke schon.:D

∃x rašė...

nu aš nesinešioju tų vadovėlių, man davė vieną davė į namus, o klasėj pasiimam iš kambariuko;D

Sandra rašė...

Labai faina, kad prisiminei mane. ;}
Mano puskė farmaciją studijuoja ;o ;D

Anonimiškas rašė...

:o Jėgaa. Ir kaip jai sekasi studijos? Ar labai sunku? :D