sekmadienis, gruodžio 14

The best I've ever seen!

Atrodo, kad jau esu sakiusi šiuos žodžius, bet tik čia juos galima pritaikyti. Ir pagaliau aš turėsiu ką pasakyti, kai manęs paklaus, koks tavo mėgstamiausias filmas! Taip taip taip, pagaliau galėsiu pasakyti, kad tai yra Saulėlydis!

Kelionė link jo buvo sudėta iš keturių etapų.

Pirmasis - kelionė iš namų į centrą :D Kaip didžiavausi savimi, kad pasiėmiau pirštines ir kepurę! Nors ir švietė saulė, buvo šalta. Šiaip ar taip. Mintyse kirbėjo vienintelis tikslas - Twilight'as.

Antrasis - kelionė iš Kretingos į Klaipėdą. Laukiau mikriuko viena, vaikštinėjau aplink medį.. xD Kai tik nuvažiavo mikriukas, atėjo Eglė :D Ji pakėlė ranką su manimi pasisveikinti, o pro šalį kaip tik ėjo kažkokia bobutė, sako: „Vaaagys!“ :DDD Tas šiuolaikinis senimas.. Sušalusios įlipom į pagaliau atvažiavusi mikriuką.

Trečiasis - kelionė nuo Žemaitijos į Akropolį :D Nusipirkusios ir taip jau pigesnių bilietų pigiau, laukėm aštunto. Kadangi stotelėj buvo šalta, tai aš šokau/trypčiojau. Mane stebėjo kažkoks senukas. Tikriausiai jis nepagalvojo, kad aš esu psichiškai stabilios būsenos..

Ketvirtasis - kelionė nuo stotelės į bilietų kasą. Jau tada man pradėjo drebėti širdis.. O kai paėmiau bilietus į rankas.. Šiluma užplūdo! O dar gera pardavėja pasitaikė, kuri Eglei davė bilietą su nuolaida nelegaliai ;D Sako: „Į tokį filmą turi padaryt nuolaidą!“ ;D

Paskui poilsiavom po šių kelionių ;D Vaikštinėjom po parduotuves, nupirkau dovanėlę žmogei, kurią išsitraukiau anglų grupėj (: O knygyne.. Paėmiau į rankas Jaunatį (antrą Saulėlydžio dalį) ir.. Nesuprantu, kas tada nutiko ;D Toks vidinis drebulys, elektra perėjo per mane! Ir kaip gerai, kad neturėjau tiek pinigų, kad užtektų tai knygai įpirkti..! Uch.

Destination. Kai sėdėjau kino salėj, vos tik prasidėjus reklamoms, pajutau kylant jaudulio bangą savyje. Prieš nieką kitą taip nesijaučiau. Nu gal prieš Poterį, bet tai jau seniai buvo, tad nepamenu. Omg omg omg. Negalėjau atitraukt akių! Edvardas, Bela, Džasperis, Erikas, Edvardas, Edvardas, Edvardas.. Toks idealus, tobulas, nuostabus ir.. ir.. ir trūksta žodžių apsakyti tiek filmui, tiek Edvardui.

O dabar nesinori grįžti į realybę. Nesinori grįžti į biologiją, į visas kitas nesąmones, nes niekas, NIEKAS neprilygs tam, ką šiandien mačiau.

Ir kas, po galais, gali mylėti visokius Zac'us Efron'us, kai šalia yra Robert'as Pattinson'as?!

12 komentarų:

Tricksy rašė...

O Dieve, kaip tau pavydžiu! O aš neturiu su kuo nueit!

Tricksy rašė...

P.S. Šiandien akropolio maximoj mačiau vaikišką pižamą, ant kurios zac'as ir ta vanessa ;DDD Žiaurumėlis ;D Net vemt verčia.

VVM rašė...

o dieve kaip žiauru, tave reikia kaip nors pagydyti :D

Anonimiškas rašė...

ir dar pažiūrėjau per goglę, kaip atrodo tas patisonas, tai vargeli vargeli :s

Aš. rašė...

Aš tobuulas >x)

∃x rašė...

o dar pameni, koks vasarą mėgstamiausias buvo?

Paulytė rašė...

Juste, o tai tavo bx? :DD Kąą, nenutempi? :o Fui, kaip nenorėčiau tokios pižamos! :D Su Robertu tai norėčiau ;D
Mildute, prašau nesiimti prieš mane jokių priemonių :D
Lai, pamenu ;D Purvini šokiai. Ir Diego Luna 8-D Deja, Twilight'as geresnis ;D Nors bendrai tai abu tokie savotiški.

Aš. rašė...

Tu mane praleidai, briedžiau ;/

∃x rašė...

aha, o po pusės metų bus 'pamenu. saulėlydis. deja, [...] geresnis':D
likimo ironija..

Paulytė rašė...

nebus, negąsdink, lai :D
Dei, aš širdyje visada tave turiu ir prisimenu, koks tu tobulas ;D

Linagilė rašė...

Dabar supratau, kad ne aš viena negalėjau įkvėpti, kai žiūrėjau filmą. Ir turbūt ne aš viena kartais bijojau išsižioti, nes nežinojau koks (tikriausiai šaižus ir cypiantis) garsas per tą jaudulį gali išeiti iš burnos vietoj žodžių, kai viskas viduje taip užspausta jaudulio... Man patinka būti auka dėl jo, nors ir šiek tiek gėda... Bet kas ta gėda, kai prisimeni jį...
Prašau greičiau atvykti pas mus... I'm waiting. :D

Anonimiškas rašė...

:D aš labai noriu atvykti pas jus! manau, kad pavasarį bus pats metas :D nu nes jau bus pasibaigusi krizė ir bankrotas xD o tada mes pasvaigsim dėl jo keturiese.. 8-D