sekmadienis, gruodžio 7

Mitozė (1) ir mejozė (2)


Va, šiandien puikiai padirbėjau. Ir mano sąsiuvinyje guli konspektai apie mitozę (1) ir mejozę (2) bei šių dalykų piešinukai. O ant stalo - penki parašyti atvirukai.

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

aš turiu tokius pat piešinukus! x) tik tavo gražesni. : D

Paulytė rašė...

:D labai stengiausi.. :D

Tricksy rašė...

Man patinka mejozė ir mitozė ;D tokie įdomūs procesai ;D

Mo rašė...

Supratau net nieko :D

Paulytė rašė...

Juste, keista, bet ir man įdomu ;D Tikrai labai keista.
Monikut, suprasi dar :D Kai paaugsi :DDD

Mo rašė...

Nevaryyyk, pasijutau kaip kokia visai :D
Mes kažką apie tai jau mokėmės, bet pievos ten..

∃x rašė...

aš ieškojau savo sąsiuviny mitozės ir mejozės, bet pasirodo, mes nesipaišėm:( tik darėm visokias lenteles durnas;((((

Paulytė rašė...

tai ir mums niekas neliepė paišytis ;DD aš pati, svarankiškai ir per prievartą.
soriuksas, monikut ;D

Anonimiškas rašė...

gal žinot į šį klausimą? kokia yra svarbiausia mitozes reiksme augantiems organizmams?ir sita paaiskinkite kaip mejoze didia genetine ivairove?

Anonimiškas rašė...

mitozes budu auga organizmas,atsinaujina audiniai,nes dukterines lasteles yra identiskos pradinems.o mejozes budu susidaro skirtingi chromosomu komplektai,todel daugiau skirtingu chromosomu issiskirstymo variantu,susidariusios lasteles genetiskai visiskai skiriasi nuo pradines.

Anonimiškas rašė...

mitozes budu auga organizmas,atsinaujina audiniai,nes dukterines lasteles yra identiskos pradinems.o mejozes budu susidaro skirtingi chromosomu komplektai,todel daugiau skirtingu chromosomu issiskirstymo variantu,susidariusios lasteles genetiskai visiskai skiriasi nuo pradines.