ketvirtadienis, gruodžio 18

Mano skaipas pūūūūlis. Rooooobas.. 8-D'

Buvo adventinė mokytojų vakaronė. Hm. Buvo pakankamai smagu, nes leido sėdėti 8-D Ir taip jau sunku buvo. Su sijonu nušlaviau kelias popierines pėdas, ups :D Smagiausias dalykas tokiuose renginiuose, žinoma, būna vaišės! Pusė dainininkų išsilakstė, tačiau mes, tie ištikimieji valgytojai pasilikom ;DD Pavalgėm sausainukų, saldainukų, mandarinų ir du puodelius arbatos. Prisiminėm linksmybes po muzikos olimpiados ;D Oo taip.. :) Ir apskritai. Gera diena :) (Mildute, parašysiu sms :D)

Grįžusi pažiūrėjau Saulėlydį, tai taip gera pasidarė.. (: Ir kokybė toookia.. 8-) Edvardas tooooks nerealiai baltas, jam taip tinka! O jau lūpos.. Omg. Kaip norėčiau, kad man toks įkąstų ;DDD Mhm. Aš nesveika.

Rytojus rytojus rytojus. Įpratau girdėti tylą :D Kaip nepamiršti fotoaparato?

Viešai dėkoju Simai už nuostabuoliškas Robo nuotraukas! (seilėtekis)

6 komentarai:

Tricksy rašė...

šiandien laikrašty "15min" buvo parašyta ne Saulėlydis, bet Prieblanda ;DD vos ne priežliba ;DD

Sandra rašė...

Tada ir aš nesveika. xD

Simona rašė...

Tu netik padėkok, bet ir mestelk tas nuotraukas čia, kad bene visa čai apsilankanti moteriškoji kytis galėtų apSeilėti Tavo blogą ;D

Anonimiškas rašė...

o mai gaaš, Juste, nskaityk tokių eretiškų laikraščių! :D Būčiau didžiai pasipiktinusi :D
Sandra, jėė :DDD Nesveiku būti faina.
Sima, gerai, įdėsiu, bet gal tegul seilėja savo klaviatūrą, nes kaip atrodys apseilėtas blogas.. ;DD

Anonimiškas rašė...

Man patinka tavo nuotrauka :D

Paulytė rašė...

:DDD man irgi ji patinka :DD