sekmadienis, gruodžio 28

Hi. Jacob. Nice. You too.

Šventės ėjo ir praėjo. Beet. Smagu buvo (: Todėl, kad Kalėdos ir Kūčios yra apsiėdimo metas. Todėl, kad ne dovanose esmė. Todėl, kad atostogos, kai susitinki su draugais. Iš visos Lietuvos ;D

Penktadienį nuvažiavau pas Mildutę (: Autiku važiavau viena, nees. Nes jis, matyt, nepopuliarus. Nu ir gerai. Mano Geriausia Draugė pasitiko mane stotyje iš visai kitos pusės, nei aš tikėjausi ;> Ir nusivedė į mašiną, kur buvo Paulis ;D Nuvažiavom pas Monikutę, įteikėm jai.. ai, diską su filmais (mano) ir nuvažiavom namolio. Mildutės mamytė pasitiko mus su dyydele taure saldainių 8-D

Tą vakarą dar valgiau silkių sviesto, gėriau graikiško likerio, kuris buvo žalias ir gaila, kad nebuvo žalių fėjų, žiūrėjau HP5, kurį įgarsino bejausmiai suvalkiečiai (manės nestębina), ir, be abejo, Saulėlydį, nes jau buvo lomkės ir reikėjo dozės.

Atėjo kita diena :D Sulaukėm Laimos, pasipildžiau sąskaitą ir ne taip jau ilgai trukus išvažiavom pas Indrę į Sląąąvikus ;D Aha. Dar niekada taip nebijojau pas ją važiuoti :D Pasirodo, ant eglutės buvo lempučių. Net DVIEJUOSE kambariuose. Labai baisu, kad neišnaudotų per daug elektros.. ;/ Nes mes dar žiūrėjom tris (Milda ir Laima - keturis) filmus: Saulėlydį, August Rush, American History X, o jos.. ai, neatsimenu. Kažkokį, kur pradžioj buvo pulsuojanti žarna, kuri buvo visai ne į temą. O bijojau visai be reikalo. Aišku, žinojau, kad tam nėra pagrindo, nu bet aš gi kvaila trilikametė emo ;D Šiaip ar taip. Akimirką pasijutau be galo šiltai ir jaukiai.

Nuėjom miegot tikriausiai 6.52 ryte.

Pabudau po dešimt.

Atvažiavo Paulis, išsivežė mus irr.. Šakiuose aš susitikau su Ineta!! Labai to laukiau. Ir Inetos, ir Jaunaties ;DDD Labai smagu susitikti su Ineta (: Ir mes buvom kerzuotųjų kompanija. Reikės papasakot Virgiui :DD Smagiai praleidusi popietę, išvykau. Išsivežė xD

Keista, bet važiuojant labai norėjau miego.. ;D Prie Kretingos vos neužmigau. Jei būčiau anksčiau užsimaniusi miegot, tai būtų buvę gerai. Bet kadangi buvau pernelyg susimąsčiusi, o kol šviesu - skaičiau Jaunatį, tai nemiegojau xD Žodž. Valinu dabar skaityt.

3 komentarai:

Tricksy rašė...

Nepabodo dar tie patys filmai taip dažnai? ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ne, nes ji ligonė. 6 kartus vieną filmą žiūrėt, tai baisu.;DDDD

Paulytė rašė...

o, ačiū, kad atsakai už mane :DD
twilightas tai nepabodo. bet august rush buvo įdomu pažiūrėt lietuviškai, nes tada kai angliškai žiūrėjau, tai protas atsisakė suprasti didžiąją dalį teksto ;DD