pirmadienis, gruodžio 29

Jaunatis.

Kartojosi ta pati istorija: vakar pradėjau, skaičiau iki pusės dviejų, šiandien vos tik atsikėlusi vėl paėmiau ją į rankas ir pusę keturių - baigta.

Koks jausmas? Skaitant šitą knygą daug visko buvo. Iš pradžių buvo labai sunku. Net nesiskaitė. O aš jaučiausi šlykščiai, nes Bellos jausmai aprašyti taip įtikinamai, kad įsisiurbė į pačią mane. Turėjau daryti keletos minučių pertraukėlę, nes nebegalėjau kankintis kartu su ja. Tačiau kažką įmetus į skrandį pasidarė lengviau. Šiaip ar taip, žinojau, kad anksčiau ar vėliau, Edvardas vis tiek atsiras. Visgi, prailgo laukti.

Nemėgstu Džeikobo. Kad ir koks jis bebūtų, vis tiek nemėgstu. Ar geras, ar mylintis.. Man tas pats. Nors kai išaiškėjo, kas jis iš tikrųjų, ir dar ta Viktorija.. Pasidarė įdomu. Tikrai. Įdėmiai sekiau, kas ir kada vyksta. Ir vis tiek, pripažinsiu, be Edvardo ir kitų Kalenų knyga ne tokia.

Todėl man ir patiko, kai pagaliau pasirodė Alisa, o vėliau ir visi kiti. Ir buvo taip gera, kad.. ai, nežinau. Užplūdo daug gerų jausmų jau vien tada, kai Bella atsitrenkė į Edvardą, o jis sapaliojo apie nesamą mirtį.

Bijojau kartu su Bella. Džiaugiausi kartu su Bella. Nekantriai verčiau puslapį po puslapio ir jau svarstau, ar tik nereikėtų „paimti į rankas“ Eclipse.. Kad ir angliškai.

8 komentarai:

Tricksy rašė...

Gaila, kad negaliu pakomentuot, nes nieko nesuprantu ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Niekas nesupranta.:DDD

Aš. rašė...

Šnekėkit už save ;D.
Aš jauuu turiu taaas knygas x) Ir dar tik pradėsiu skaityt. ;D
Mano sesius - Hanibalas ;D

Paulytė rašė...

uo, bent vienas supratingas žmogus ;DD dėl to, kad sesius :) ses, greičiau pradėk! :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tai tipo aš durnas?:D

Paulytė rašė...

ei, niekas nesakė, kad kažkas yra durnas :D bet jei nori toks būti, tai būk :DDDD

Anonimiškas rašė...

Aš kai skaičiau tą ilgą knygos dalį, kur nebuvo Edwardo, tai man buvo beveik nuobodu... Ir žiauriai liūdna. O kai jis grįžo... Hrrr. Ne veltui visą knygą skaičiau tik vieną kartą, o galą (t.y. nuo tos vietos, kur Bella į jį atsitrnekė aikštėj) kokius keturis.

Paulytė rašė...

O mai. Aš lygiai taip pat :D Neprisiversčiau perskaityti VISOS knygos dar kartą. Užtat kai Bella susitinka mūsų vampyrioką mielai skaitau ir skaitau ;D