penktadienis, gruodžio 5

Gale net išvados yra!

Labas vakaras :)
Man labai įdomu, ar aš vieną gražią dieną nenumirsiu iš bado :D Reikės pasisvert :D
Šiandien ir vėl smaginomės ;D Jau dabar laukiu pirmadienio, kai reikės eiti į mokyklą ir kai dainuosim :) Per anglų su Brigita vėl spinduliavom UV ir infraraudonuosius spindulius, bandėm išnarplioti Antano išradimą - supainiotą spyruoklę ;D Vėliau.. Per ilgąją, kai Urtė papasakojo man savo paslaptis, su Agne sušokom polkutę ;DD Foje prie aktų salės :D Naa, paskui dar Agnė ir su Gvidučiu pašoko tą patį ;D Aš buvau kapela 8-D
O per muziką, per muziką.. Mūsų buvo daugiau nei turėjo būti ;D Arba ne. Ne daugiau, bet buvo tie, kurių neturėjo būti ;D Šaris su Brigita išsiprašė iš ekonomikos ir atėjo pas mus padainuoti :D Porą kartų savo Laisvę suskėlėm, Briga su Antanu dar eilėraščius pasakė ir tada buvo Kalėdinis bei Gvido repertuaras ;D Naa, tiesą sakant, tai mes labiau norėjom Gvido ir Agnės repertuaro, bet mokytoja liepė dainuoti kalėdiškas dainas :D Paklusom ;D Tik kai Gvidas įsiterpė su Poliarizuotais stiklais, tai šėėlom 8-D
Per biologiją mokėmės apie mejozę ir buvo visai įdomu (!).
Po šešių pamokų vėl ėjom repetuoti, bet jau adventinei vakaronei :D Irgi viskas buvo gražu ir gerai.
Po repeticijų ėjau į biblioteką. Tiksliau, turėjau į ją eiti. Bet pirmiausia su Urte, Aušra ir Gvidu nuėjau iki centro, kuris man visiškai nepakeliui ir gal kilometro atstumas nuo ten iki bibliotekos, su Aušra dar nusliūkinom į Maximą, kur eilės kaip prieš pasaulio pabaigą, nusipirkom po kinderį ir va tada aš jau žygiavau grąžinti knygos :D Laabai nuliūdau, kad nebuvo Hanibalo :/ Kitą savaitę tik. Nieeko, pasiėmiau garsųjį Saulėlydį :D Pažiūrėsiu, ar yra ten dėl ko pakvaišti ;D
Su mama ir Donce važiavau į Klaipėdą, kur Doncė ėjo į karate, o mes su mama - į Akropelį ;D Nusipirkau 6 atvirukus. Ir.. O mai gaš, man nupirko languotas kelnes! Tookios gražios 8-) Visam Akropoly vienintelė kelnės, tai priverčiau mamą jas nupirkti :D Užtat man reikia išikeisti savo 20 eurų ir tik tada prašyti, kad šeštadienį leistų į Šiaulius ;D Tikiuosi, kad leis, nes būtų nuostabu susitikti su Deivyda ir Ineta 8-)
Išvados po dviejų paskutinių dienų: reikia daugiau valgyti, ne tik bandeles ir ledinukus; dvi šokių pamokos per dieną - not gud; po tų šokių kelionė į centrą, į biblioteką ir po Akropelį - ebsolūtli not gud.