trečiadienis, gruodžio 3

Mameliukai!

Šiandien iki pusės keturių buvau suvalgiusi arbatos, sumštinį, meduolio, pusę bandelės, šlakelį kavos, du gabalėlius šokolado, du Mynthon ledinukus ir daug dainų. Nepaisant tokio didelio maisto kiekio, buvau kupina energijos. Kodėl? O todėl, kad esu viena iš „Mameliukų“! ;D
Aiškinu.
Man atėjus į pirmą pamoką (muzika) Gvidas pasakė, kad per ilgąją pertrauką repetuojam pas Šimonienę (istorijos mokytoja), dainuosim „Laisvę“. Žinoma, aš visiškai nieko nesupratau. Dainuosim pas Šimonienę? Įdomiai ;D O kai pamačiau, kad Gvidas, Agnė ir net Šaris atsitįsė gitaras, supratau, kad tai rimta ;D Pasirodo, kitą ketvirtadienį mūsų mokykloj bus istorikų konferencija ir mūsų mokytojai kliuvo paruošti pradžią. Taip ji ir sumąstė genialiuosius 3cg klasės mokinius įkinkyti į muzikos vežimą ;D (uch, kokia metafora)
Nuėjusi per ilgąją į pem trečią, paprašiau mokytojos, kad ji normaliai viską man paaiškintų, nes aš tik šįryt išgirdau :D Supratau ir pasijaučiau istorike :D Ne esmė. Man padarė įspūdį keletas dalykų. Tai:
a) Gvido gitara
b) tai, kaip jis ją valdo
c) mūsų vienybė ;D
Nu gerai, c) gal ir nenustebino, nes ir taip aišku, kad jie visi nuostabūs ir mes esam vieningi broliaiseserys ;D Mes su Agne dainavom, Gvidas, Šaris ir Agnė grojo. Gvidas duoda ženklą :D
Pirmą kartą į politologiją ėjau su pakilia nuotaika, nes žinojau, kad dainuosim :) Ir tikrai, per tą pamoką mums pavyko daug geriau :) Balsai skambėjo ir derėjo, o kai įsijungė ir Gv., tai tokia pilnatvė pasijautė ;D Jau galvojam apie koncertinį turą po rajono mokyklas ;DD
Mokytoja rengia kovo 11-osios reginį ir jau dabar paprašė mūsų, kad dainuotume ten ;D Argi ne faina?
Tokia tat Mameliukų istorija.. (:

5 komentarai:

Tricksy rašė...

Gal neatidžiai skaičiau, bet taip ir nesupratau, ką tie mameliukai reiškia ;D

∃x rašė...

aš irgi nesupratau

Anonimiškas rašė...

nenu. tai čia gi mūsų nauja grupė :D o ką reiškia, tai mokinkitės istoriją ir sužinosit :D

Tricksy rašė...

Gal aš nesimokau istorijos, pvz gaunu 6 ;D

Anonimiškas rašė...

neenu :D lievai varai ;DDD mameliukai - kažkokie egiptiečiai kariai ;D (dar reiktų pauliaus tiksliau paklaust :D)