trečiadienis, gruodžio 17

Pas mane atsirado vidinis balsas ir aš girdžiu balsus galvoje.

Kaip juokinga kaip juokinga. Dalyvavau biologijos olimpiadoj. Aaišku, čia ne taip visiškai juokinga, kaip dalyvauti istorijos olimpiadoj. Bet istorijos bent jau nereikės kurti cheminių lygčių, kurios turėtų parodyti rūgščiųjų lietų susidarymą. Ir jeigu ta lygtis bus teisinga, tai omg :DDD

Mūsų klasėj visi draugauja iš gailesčio :DDD Su puvėkais, narkomanais ir invalidais :D Man tik šiandien atskleidė šią baisią tiesą. Vienintelė Brigita su manim draugauja ne iš gailesčio, nes ji ir pati turi guzą :D O mano guzo tai nesimato. Užtat vaikštau ilgom rankovėm kaip narkomanė. Man taip sakė! Nieko neklauskit plačiau! :D

Rytoj adventinė vakaronė. Mokytojų. Man atrodo, kad mokytojų :D Man tik penkios pamokos, vakaronė po aštuonių. Arba grybausim mokykloj, arba eisim pas Kristę, arba nežinau :D

O jau kaip nesveikai laukiu penktadienio! Nors.. Ir nelaukiu truputį, nes po to bus atostogos, per kurias nematysiu savo klasiokų ;/ Pasiilgsiu jų.

Ir man labai patinka Jason Mraz daina „I'm Yours“. Paklausykit. Nors nežinau, ar ji man taip patiktų, jei ne.. Paule, užsičiaupk, jau sakiau!

6 komentarai:

VVM rašė...

žinau tą dainą. mačiau per mtv vasarą. tas jason mraz labai negražus ir man nepatinka jo mimikos, o tas klipas iš viso tragiškas. bet daina tai visai nieko, ritmas fainas.:D
o dabar dar pasakyčiau du dalykus, bet vėlgi negaliu!!!

debesisGaminu rašė...

veža ta daina, kūl.

debesisGaminu rašė...

p.s. man Janson gražus visai.

Paulytė rašė...

aai, aš tai tik į dainą žiūriu, dzin man, gražus ar ne :DDD nors kiek mačiau, tai toks veu.

debesisGaminu rašė...

mimikos jo tai tikrai veu. ai, tiek to :D

Anonimiškas rašė...

:DD gerai, kad aš tingiu žiūrėt jūtūbėj jo klipuką :D