pirmadienis, sausio 5

Dabar esu mokykloj.

Aha. Nėra pirmos pamokos. Nėra antros.. Todėl nuveikiau naudingą darbą - parašiau Johnathanui laišką :) Ir dar. Mus prikėlė pusę aštuonių, nes nesuveikė tėvų žadintuvas.
Šiaip tai ne apie tai norėjau papasakot :D Tiesiog norėjau pasigirti savo nesveikumu. Tris naktis iš eilės sapnavau vampyriją.
1. Sapnavau Edvardą. Labai gaila, kad tiksliai nepamenu to sapno, bet mes buvom draugai. tai tikrai žinau.
2. Sapnavau, kad įsimylėjau vampyrą. Ten buvo Edvardas Pauliaus pavidale :D (atsiminiau: kenkiat bernų pavidalams) Sunku man su juo buvo, nes jis nelabai kreipė į mane dėmesio :D Bent jau tokio, kokio aš norėjau. Matyt, kenkiau jo pavidalams..
3. Šiąnakt, pats puikiausias sapnas. Sapnavau, kad draugauju su Edvardu 8-D Su jo Volvo važiuodavom į mokyklą :) Ir jis mane saugodavo. ir išvis. Visą naktį praleidau su juo (nu sapnuodama), tai tikrai šaunu :) Paskui kažkodėl sapnavau, kad anglų kabinete palikau švarką, o kai nuėjau pasiimti, tai dvyliktokė pasakė, kad aš geriausia mokinė ir paskui ėjau į jų repeticiją šimtadieniui. Neaišku, kodėl persimečiau į mokyklą, bet gal tiesiog dėl to, kad mane ten atvežė Edvardas.

4 komentarai:

VVM rašė...

o dieve. bet tai sapnai su vampyrais gal košmarai yra:D

Indrė rašė...

o aš su tuo vampyru sapnavau negerą sapną :p nu šiaip man pačiai jis nebuvo blogas. Bet šiaip tai tas Edwardas įskrenda pro langus (žinoma ir juos išmuša) ir ant palngių palieka raidę S!!!!!

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kartas tu mane gasdini.:DDD

Paulytė rašė...

Mildute, taigi čia gerieji vampyrai, aš tik Kalenus sapnuoju ;DD
Ssssss :D
Kodėl, Pauliau? :D