pirmadienis, sausio 5

Jau grįžau iš mokyklos.

Pasirodo, ir vokiečių nebuvo. Per šokius buvom tik.. Na, dvi eilės. Dešimt žmonių gal. Daugiausiai 12. Šokom čia-čia ;D Mokytojas mane du kartus pagyrė 8-) Nesvarbu, kad mano vargšas kairysis kelis atsisakė dirbti jau po pusės pamokos.
Iš auklėtojos pasiėmiau savo pažangumo lapą :D Esu viena iš keturių klasės pirmūnų 8-) Mano pažymukai (dar nerašiau..?):
Lietuvių k. (A) - 9.
Istorija (A) - 9.
Anglų (A) - 9.
Biologija (A) - 9.
Chemija (A) - 9.
Matematika (B) - 10.
Vokiečių (B) - 9.
Muzika (B) - 10.
Sportiniai šokiai (B) - 10.
Informacinės technologijos (B) - 10.
Etika (B) - įsk.
Lotynų - įsk.

Uždavinys naujam pusmečiui: pasikelti istoriją, anglų, chemiją ir biologiją. Na, o jei pavyks, tai ir vokiečių, bet tai čia jau ne pirmo svarbumo dalykas :D Taip, aš ligonė, bet tikrai norisi, kad būtų didesnis vidurkis.
O valgykloj eilės tokios, kaip gruodžio 31d. degalinėse.
Ežys tj dbl bl. Ledas iki 26 d., bet kažkodėl nei sąskaitoj nėra (vakar pasipildžiau), nei sms eina siųst. OI!!! Ką tik išsiunčiau žinutę! O mai. Maniau, kad teks šiandien su niekuo nebendraut ;D Geras. Bet jei neatrašyčiau (nu nes gali ledas pasibaigt :D), tai žinokit, kad ežys dbl bl bbd.

4 komentarai:

penkeri rašė...

tu esi genijus

VVM rašė...

tavo vidurkis 9,4, mano tik 9,1. ar galiu pasijausti genije ir aš?:D

ai beje. tu ne genijus. tu GENAS

Anonimiškas rašė...

aha, genas :DDD na, viena iš genų. bet yra ir didesnių genų už mane, todėl ir noriu temptis, kad būtų lygybė brolybė :DD

mildute, gali ;D

Tricksy rašė...

O, kaip tu pavarei iš matkės ;DD
Aš muzikos nė vieno pažymio neturiu ;DD