šeštadienis, sausio 17

Naujas skinas..

.. tamsyk.

11 komentarų:

Sandra rašė...

omg omg omg. aš irgi tokio noriu...

Anonimiškas rašė...

:DDDDDDD

penkeri rašė...

anas gražesnis buvo :p

VVM rašė...

ai bet edvardas čia nelabai gražiai piktas:D

Paulytė rašė...

nu jis čia vampyras :D
sandra, ir tu? :DDD geras :D
šiaip šitas man nelabai koks, radau gražesnių, bet biškį nemoku parsisiųst, tai.. :D

Tricksy rašė...

Nuu toks nieko ;D

Inga rašė...

visai nieko ;D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

ėėėm, fui
kažkur jau tokį mačiau

Paulytė rašė...

ineta, man reikės tavo, kaip kompiuteristės, pagalbos :D nes man šitas irgi toks hm. nors ne pats blogiausias :D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

aš vakar supratau, kad nė velnio nesuprantu aš apie tuos kompiuterius ir tiek daug mėšlo nežinau, kad ketinu namo parsitempti kokios nors literatūros, tarkim pradžiai, apie wordpress : D

Paulytė rašė...

po paraliukais :D bet tai gal duomenų parsisiuntimui iš interneto dar nereikės literatūros, ką?:D tu man parašyk, kai būsi prie pacuko :D