šeštadienis, sausio 17

Rodau savo gėdą. Before ir After.





Kadangi šiandien šeštadienis, tai buvo pats metas tvarkytis :D Viršuje galite matyti, kaip aš sugebu niekingai apsikuisti per savaitę. Net nežinau, iš kur tokie gabumai.. ;D Visgi. Dabar jau nebebijau įkelti kojos į kambarį ir galiu būti ten ne tik tamsoje (miegant), bet ir šviesoje.
Ta susitvarkymo proga norėjau save apdovanoti - pažiūrėti filmą 'Nibelungų žiedas'. Šūdo. Nepažiūrėjau, nes kažkokį gaidį ten parsisiunčiau.. Neina atidaryt. Teks ieškot dar vieno, nes.. nu nes ten vaidina Robas ;D Todėl vietoj filmo rašiau atvirukus. Parašiau septynis. Uch.
O vakar su Lingaile labai įdomiai ir daug šnekėjom. Man patinka su ja kalbėtis :) Kad ir netiesiogine to žodžio prasme. Kartu pastūmėm ant Bellos ir buvo taip labai gera :D

8 komentarai:

∃x rašė...

kodėl jūs stumiat ant bellos? pavydit?xD

VVM rašė...

man irgi iškilo tas klausimas, kodėl stūmėt ant belos?

VVM rašė...

ir dar iškilo klausimas, kodėl palikai tokį tuščią stalą, nieko čia gražaus:D

Paulytė rašė...

stūmėm todėl, kad ji labai blogai pasielgė :D negaliu pasakot, nes paskui mildai bus neįdomu skaityt. o stalą palikau tokį, nes neturiu ką ant jo padėt :D

Mo rašė...

Vajėėėtau, kokia graži stalo spalva! O jau pianinas!!!
Fsio, jau žinau kokio stalo noriu :D

Paulytė rašė...

:D tokio raudono? 8-D

Mo rašė...

Aha, tik gal kiek tamsesnio. Aišku, dabar mano kambarys iš viso akins žmonės nuo ryškumo, bet kaaaam čia rūpi :D

Paulytė rašė...

jėga :D mano stalas įkvėpė :D