ketvirtadienis, sausio 29

Labai tikiuosi, kad bent JPG abiturientai mano blogo neskaito.

Prisikviečiau draugių rytojui po šimtadienio :D Tikiuosi, kad Svajūnę tikrai leis, nes ji vienintelė dar pas mane nėra buvusi.

Šiandien buvo tikriausiai pirma repeticija, kai viskas buvo nuo pradžių iki pabaigos. Nu ir ką. Ir nieko. Dar taip sunkiai ėjosi, bet rytoj privalės būt geriau. Repetuos du kartus, tai gal išmoks :D Visgi. Pupuliukų ir flegmų pasirodymai bus geriausi ;D Ir, aišku, pabaigos šokis. Ir dar studentai su Sietka priešaky :D Jaučiu, kad bus tikrai fainai ir smagiai ;D Po repeticijos puošėm salę ir mokyklą :) Jaučiausi reikalinga 8-D Turėjau žirklių ir lipnios juostos. Ir dar aplink mus buvo begalybė makulatūros :D Bendrabutis mat ;D

Ir rytoj nešuosi fotiką į mokyklą, nes kitaip jau nieko neišeis.. ;D Tiesiog būtina įamžinti žmogų xxx su mano kelnėm :DDD (net pagalvojus suima isteriškas juokas)

3 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

turėsi parodyti xxx nuotrauką : D

Aš. rašė...

Et kaip įdomu kaip tau pasiseks. ;D.

Paulytė rašė...

ineta, būtinai ;DD
ses, man irgi.. :D na, ne man, bet mums visiems :D