antradienis, sausio 6

Kuok kuok kuok.

Nemoku parašyti komentaro į Simos blogą :((( Tai rašau čia. Klausyk, tikiuosi, kad man grįžus jau būsi parašius ne tik trečią Nepriklausomybės dienos dalį, bet ir daug daugiau, nes skaitytojai to reikalauja!
Šiandien gavau iš Svajūnės NNIVK. Ten buvo laiškas 8-) Smagu gauti laišką iš Svajūnės. Galvoju, gal reikės atrašyt kada nors. Dar gavau chemijos dvyliktos klasės vadovėlį :D Vėl. Nu liepė. Reiškia, autobuse skaitysiu ne tik istoriją, bet ir chemiją. Smagiau nebūna..
Esu apimta euforijos, transo ar dar ko nors. Paskaičiau kvailą Eclipsės vertimą, bet esmę supratau. Visų pirma, tai nemaniau, kad Edvardas toks pašėlęs :D O visų antra, tai tikiuosi, kad filme bus parodytos visos jo šelmystės :D Nes jeigu ne, tai tegul apsinjdfnfsf.
Lagaminai sukrauti. Ai, ne, tik vienas. Nieeko. Kadangi kompas lagina, tai varau skaityt Eclipsės. (aha, čia tik priedanga)
Tiesa. Vis daugiau mano klasiokų randa mano blogą, UPS.
Šiaip tai labai jūsų pasiilgsiu. Per tą laiką, kol manęs nebus, galite siųsti man visokias mielas žinutes, rašyti, kad irgi manęs pasiilgot ir pan., nes telefonai bus palikti namie :D Geros kloties, dar susirašysim sms'ais šiandien ;D

11 komentarų:

VVM rašė...

Kuok kuok kuok
:DDDDd nu negaliu, kaip man patinka kuoktis!!!

Anonimiškas rašė...

joo, kuokimasis yra labai geras jausmas 8-D pasikuokim visi! kuok kuok kuok!!!

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš nemoku.:DDD

Tricksy rašė...

O tai pala, kada išvažiuoji? ;D nk nežinau apie tai ;D

Anonimiškas rašė...

išvažiuoju rytoj :D kaip tai nežinai. parašyk sms :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Niekas nežino.:DDD

laumė. rašė...

oi kaip mane nervina, kai klasiokai randa blogą. :D laimei, tik viena rado, ir tyli, nes kitaip jai šakės xD

Anonimiškas rašė...

net mano mamyte rado Paulytes bloga... (blush).. :D bet nieeeko, viskas kool 8)
uoj, briedeetee tju manjo, kaijp ash tavjeas jau laukiju, kaijp jau man taveas trooksta.. greiceu grishk...
Sju meijle Pieshkoote*

Paulytė rašė...

jezmarija, net išsigandau pamačius tokį komentarą! xDD Pieshka, jaw grizhaw, reetoj sjusimjeetjnsjm!

Anonimiškas rašė...

ejktjusau kajp pradhjiuginai tju manje ;@@***~~~***@@@~~**~
apsimauk kokius sarvus, nes neatsakau uz savo veiksmus, kai pamatysiu tave :D galiu perspaust :D:D:D

Anonimiškas rašė...

deja, žinau tai ir deja, neturiu šarvų :(( nė skafandro :((( velniava ;D