sekmadienis, sausio 18

Eclipse.

Na va. Didžiuojuosi savimi :) Perskaičiau kompiuterinę knygą, ir dar angliškai :) Ir šiaip. Gana greitai ją sudorojau. Iš pradžių buvo sunku, bet kai įsivažiuoji.. Skaitai ir nieko ;D Aišku, ne taip, kaip lietuviška - dabar beskaitydama tik esmę supratau ir tiek pakako. Bet. Knyga vis tiek nuostabi. Nepaisant to, kad mane užkniso Džeikas ir dar kad Bella kai kur buvo totali višta, ir dar kad poroj vietų mane tikrai supykino, iš visų trijų perskaitytų knygų ši man patiko labiausiai :) Vienas veiksnių tikriausiai tas, kad čia buvo daugybė Edvardo. Praktiškai kiekvienam puslapy ;D O tai tikrai džiugina akį ir širdį ;D Dar labai sužavėjo neapsakomas Edvardo gerumas. Nu nežinau, ar jo vietoj būčiau tokia gera.. :D Bet Edvardas yra Edvardas.. :) Taip pat prie knygos gėrio prisidėjo visokios šelmystės ;D Tik va.. Norėjau, kad jau čia kas nors pakistų su Bellos gyvenimu, bet, matyt, Meyer paliko tai paskutinei knygai, kad galėtų pergalingai užbaigti sagą :) Todėl tikriausiai rytoj pradėsiu skaityti ketvirtąją dalį.. ;D Sėkmės man :)

6 komentarai:

Sandra rašė...

O aš ketvirtajai nerandu laiko

Paulytė rašė...

aš stengsiuosi atrasti :D

Aš. rašė...

Et. Užsidėjo Robą. ;D.
Aš dar antros neperskaičiau ;D

Paulytė rašė...

aš nesuprantu, ko tu snaudi :D per tą laiką, kol nėjai į mokyklą, galėjai ramiausiai du kartus perskaityt :DD

Tricksy rašė...

Kaip vadinasi tos visos knygos? Žinau tik saulėlydį ir jaunatį.

Paulytė rašė...

Po to eina Užtemimas (Eclipse), Švintanti aušra (Breaking Dawn) ir Vidurnakčio saulė (Midnight Sun) :}