pirmadienis, sausio 19

Saaaaks.

Pirmadieniai biškį saks :D Kaip ir visa kita. Šimtadienis, gimtadieniai, mokslai, knygos, interpretacijos ir visokie kitokie kakalai. Apskritai tai manau, kad man pats metas į psichiatrinę ligoninę. Psichozė twilightozė siekia aukščiausius taškus. Man darosi sunku susikaupti, blaškosi dėmesys, kas jau ir anksčiau buvo problema. Žodžiu, esu vaikščiojanti bėda. Ir dar mano kompas pūliuoja :( Ir per šokius šiandien nusivaikėm, tiesiog jaučiu, kaip mano raumenyse susikaupusi pieno rūgštis. Ir neturiu pinigų. Ir niekas nenuveža į paštą. Ir trečiadieniais viena sėdėsiu vokiečių pamokoj.

Vienintelis geras dalykas (tikriausiai). Rašėm chemijos kontrolinį, kurį tikriausiai parašiau be klaidų :) Tiek tų džiaugsmų.

Nepersukinėdama klausau Winamp'o. Įvairių tragedijų ten pilna. O šiaip tai turbūt eisiu užsiregistruoti į Twilighto VP gražiu pavadinimu 'Šakės'.

4 komentarai:

VVM rašė...

kas tas vp?

Paulytė rašė...

virtualus pasaulis.

Anonimiškas rašė...

ei, nebestumk, daugiau optimizmo!
P.S. Ko tu man nesakei, kad Edvardas saugo savo nekaltybę? :D

Paulytė rašė...

ok, šiandien jau nebestumiu:DD
:DDDD atsiprašau, kad nepasakiau :D ir pati kažkaip neužfiksavau to fakto. NORS skaitydama tikrai juokiausi, pamenu ;DD šelmis tas edis.. :D