antradienis, balandžio 21

[20:46:49] mildytė saulytė: ir kaip tau tie kursai?
[20:47:07] paulytė saulytė: normaliai, mokytojas pokstininkas ;DDD
[20:47:17] paulytė saulytė: issitraukem instruktorius, su kuo vazinesim.
[20:47:39] mildytė saulytė: ke?
[20:47:46] mildytė saulytė: kokius dar instruktorius?kodel trauket?
[20:48:14] paulytė saulytė: nu yra trys instruktoriai vairavimo. tai kadangi yra nemazai zmoniu, tai ir traukem :D
[20:48:19] paulytė saulytė: gavau toki.. nu paraysiu i bloga ;D
[20:48:29] mildytė saulytė: blem negali man nieko papasakot
[20:48:34] mildytė saulytė: ir vel tu nesneki ot kokia
[20:48:54] paulytė saulytė: nu tai neidomu jei ta pati pasakosiu ir rasysiu i bloga.
[20:49:02] paulytė saulytė: arba papasakosiu ir nukopinsiu pokalbi : DDDDD
[20:49:30] paulytė saulytė: tai va. issitraukiau toki juokinga kresna zmogeliuka ;DD linksmas atrodo, turetu but visai nieko vazinet su juo :}
[20:51:22] mildytė saulytė: biski buvau isejus
[20:51:24] paulytė saulytė: reikia kazkada medicinine praeit. tas kazkada tai sia savaite. o tik ryte. reiskia, reikia iseit is pamoku. tai reiskia, kad gaidynas :DDD
[20:52:26] mildytė saulytė: dabar pakomentuosiu teigini "nu tai neidomu jei ta pati pasakosiu ir rasysiu i bloga." tai va cia yra nesamone, i bloga tai gali siaip parasyt, o man tai daug idomiau ir su smulkmenom papasakot, tai va, bet aisku,tu kadangi man jau nedrauge, tai ir nepasakoji karocia!
[20:52:41] mildytė saulytė: xD medicinine jega, nes iseini is pamoku, o kdoel tai yra gaidynas?
[20:52:44] mildytė saulytė: bet daug kainuoja
[20:53:09] paulytė saulytė: gaidynas todel, kad reikes iseit is pamoku xDDD nu siaip gal rytoj eisim : DDDD nes ne kiekviena diena dirba |-(
[20:53:12] paulytė saulytė: ten VISKAS kainuoja
[20:53:13] paulytė saulytė: xD
[20:53:45] mildytė saulytė: suprantu, kad todel, kad reiks iseit is pamoku, as ne durne, bet as ir klausiu, kas cia tokio gaidisko yra iseit is pamoku, tu gal koke moxliuke?????????/
[20:54:00] paulytė saulytė: as pirmune : DDDDDDDDDD
[20:54:45] mildytė saulytė: as irgi , as esu vienintele klases pirmune.
[20:54:50] mildytė saulytė: ;PPPPPP
[20:55:00] mildytė saulytė: bet man yra didziausia laime praleisti pamoaks
[20:55:02] paulytė saulytė: tai jega, mes abi cool :D
[20:55:04] paulytė saulytė: :D
[20:55:15] mildytė saulytė: zn:D

13 komentarų:

VVM rašė...

fuiiiii mano vardas yra Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda! Milda!

VVM rašė...

ir dar fui tu idejai mano zodzius su klaidom, zodi "moxliuke" ir zodi "zn" :D

Paulytė rašė...

aš tau sakiau, kad nukopinsiu.:D ko čia murmi :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Pažeidei jos teisę į privatumą, nes norint demonstruoti asmens idėjas turi gauti jo arba valstybės leidimą.:D

Paulytė rašė...

valstybės gavau :D

VVM rašė...

mano ne:D

Paulytė rašė...

o paulius sakė, kad valstybės irgi tinka :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Būtų malonu, jei pateiktum tą leidimą.:D

VVM rašė...

Tikrai būtų malonu. BET JI JO NETURI!

Paulytė rašė...

neužsipulkit manęs :(((

VVM rašė...

kodėl?

Paulytė rašė...

sori, bet nefaina :D

Indrė rašė...

aš irgi kursus lankauuu jau :P :P